dupdupmyheart

Thursday, September 6, 2012

TAIP NAMA.

1. Dulu masa awal-awal berblog, aku pernah buat entry ucap terima kasih kepada orang-orang yang wish befday aku beserta nama penuh dan link FB dan Friendster mereka.

2. lepastu aku perasan, bila aku cek keywords dalam nuffnang, ada juga terselit nama-nama kawan aku lepastu aku macam "aik?macamana boleh sampai blog aku?" jawapan : rujuk nombor 1.

3. lepastu, aku kan tidak berapa membagitahu dengan kawan-kawan aku berkenaan blog aku, kalau tahu tu oklah, kalau nda tahu lagi bagus. dengan alasan malu. pheiiii. 

4. jadi oleh yang demikian, aku deletelah entry tersebut sebab kompom kompom diorang akan jumpa blog aku kalau menggoogle nama sendiri. ini kerana rujuk nombor 3.

5. kesimpulan yang aku dapat ialah ramai jugak orang yang google nama sendiri kan? jangan tipuuuuuu. rujuk nombor 1, nombor 2, nombor 3 dan nombor 4.

7 comments:

*SiRibenMerah said...

ko comel.. bila besday ko.. sudah lupa bah~

vidadarisakura said...

lama lagi. haha

Ashley Easther said...

Nama full ka V?? Nti selit nama n blog aku skali k..snang ex aku google nti..ekekeke

vidadarisakura said...

haha. matai. itu kasi iklan lah. mahu?

Muhammad Rafiq bin Hasrudin said...

ah mls nk rujuk2.
buat pening kepala. haha

eh ape motip bg nama penuh?
nk mintk hadiah ka...

vidadarisakura said...

rafiq:
biasalah masa mula2 berblog dulu. semua benda pun mahu tulis. ;p

Anonymous said...

Vid..rindu sama ko bah...aduii aku punya blog passwor entah kemana dia pergi...bunuh diri barangkali! Y_Y

daliazulia