dupdupmyheart

Wednesday, February 15, 2012

KAU KA ORANG MISTERI ERA KK #2

orang KK sekarang ni memang sedang mengalami sindrom #OMEKK. sana sini cerita pasal #omekk. beb, duit yang #omekk tu bagi banyak gila ok. paling rendah pun RM800. paling tinggi sekarang ni kalau nda silap RM5000. gila lah siapa dapat. memang rezeki dia lah! tapi apa yang aku perasan, orang yang jumpa si #omekk ni semua secara kebetulan, memang bukan niat untuk meng-hunter si #omekk. oleh itu, kesimpulan yang saya dapat adalah buat-buat nda tahu, manatahu karang tiba-tiba ngam-ngam aku pegi beli maggi si #omekk ada sebelah aku. wahhhh seronoknya! ok berangan!



sekian terima kasih. eh haritu aku duduk dalam kereta, main telefon, tiba-tiba ada makcik ketuk cermin kereta dan aku buka. "kau kau orang misteri era kk tu nak?"



ok-ok. muka aku ada sedikit misteri haritu. kahkahkah

10 comments:

*SiRibenMerah said...

seb baik bukan ko.. hahahahaha..

vidadarisakura said...

kalau aku abis suda tu duit aku shopping. hahaha

jedi said...

aku ingat apa la yg OMEKK tu....Aku ingak Omekk = Omak...heheheheh

vidadarisakura said...

haha. bengong.

jejaka anggun said...

maksudnya muke ko misteri?

rafiq said...

misteri hantu vivi...

kueh bakar said...

ini susah punya game.kehkeh

tentulah kebetulan yang jumpa omek.kalau wujud omek-hunter, waahhhhhh!!!

vidadarisakura said...

jejaka:
masa tu la.haha


rafiq:
komen yang sangat misteri.



kueh:
memang susah gilak. grr

Anonymous said...

nyesal owh semalam tu urg misteri tgur sia,sia buat xtau...ngatkan tu urg men2 ja..adeh..

vidadarisakura said...

tu lah kau. hee