dupdupmyheart

Saturday, February 25, 2012

CERITA.

banyak benda yang aku mahu cerita. tapi bila jumpa keyboard senarai-senarai cerita yang aku mau cerita secara automatiknya aku tapis. eh cerita ni karang orang menyampah. eh cerita tu basi sudah. eh  cerita ni over betul. eh cerita ni macam mana aku mau cerita. eh cerita tu motif aku mau cerita. eh eh dan sebagainya eh eh eh.



ok tu jak lah cerita aku.



menguap.

15 comments:

oranglidi said...

sama la jugak. aku pn kadang2 xtau apa yg nak dtulis. las2 kluar je bnda2 yg kdng2 xberi manfaat. hahaa.

mihir tu ape?

vidadarisakura said...

kan kan! haha


mihir tu pengotor. sebab gambar katun kurik hidung. haha

oranglidi said...

hahahaha. ye ka? ok2. ala v, mcm x biasa je kurik2 idung..

Acid said...

jadik, sile jgn jumpe sama itu keyboard. eh. boleh ke?

kayna said...

eh... tu je ke, eh??

*SiRibenMerah said...

byk la ko.. malas nk update ko buat2 tapis citer ko yek..

*dia kt spital.. nnt aku sms ko kalo boleh pegi melawat.. tq yek.*

jedi said...

jom makan...

vidadarisakura said...

orglidi:
haha. komfomla pernah. lol lol lol


acid:
abistu? haha



kayna:
iya. sekian terima kasih. lol



riben:
hehe.
ok ko msg jak. ;)



jedi:
jom!

jejaka anggun said...

best lah cerita ko...

rafiq said...

bestnye cite ni.. bestnye..

ciK LyndaWawa said...

atleast..bercerita jugak namanya..hehehehe

vidadarisakura said...

best kannnn. mata tinguk atas.

kueh bakar said...

ini CERITA yang tak jadi nak cerita..

rafiq said...

anda dijemput!

http://darahmalaya.blogspot.com/2012/03/contest-budi-bahasa-budaya-kita.html

Pekerja Kontrak said...

malas