dupdupmyheart

Tuesday, January 31, 2012

ARE YOU FOOD DIRECTORY?

churpchurp ada buat competition pasal MAKAN & SHARE REWARDS PROGRAM .details boleh klik gambar dibawah.


jadi aku ni pun semangat lah mau ikut konon. KONON. since aku nda pernah ikut benda-benda macam ni. tapi bila aku start mau cari gambar-gambar makanan, baru aku teringat :

*muzik slow*


dulu aku pernah buat entri pasal azam.

PEMBUKAAN:
"dulu sebelum tahun 2011. yakni 5 bulan lalu. atas sebab kemalasan aku mengupdate blog atau lebih tepat lagi tiada cerita sesuai ditulis dalam blog, aku berazam mau buat blog pasal makanan" 


PENUTUPAN:
"sekian cerita AZAM KU MUSNAH OLEH PERUT LAPAR"

- SUMBER : http://vidadarisakura.blogspot.com/2011/02/azam-2.html -


*muzik tamat*



sekian terima kasih.


p/s: kalau kamu tekan tu link churp-churp akan mengakibatkan aku dapat rm0.20 mengikut terma dan syarat. so berhati-hati. jangan cakap aku nda bagitahu. lol

3 comments:

kueh bakar said...

patutlah.
patutlah.

err.
ko gemuk

jedi said...

ko mmg hantu makan...

vidadarisakura said...

kueh:
amboi.



jedi:
hantu makan nasik?