dupdupmyheart

Monday, December 19, 2011

BAHAN KUTUKAN SELAMA 1 TAHUN.

hari tu masa jalan-jalan, aku ada ambik gambar dengan menggunakan kamera DSLR. lepastu aku tunjuk gambar tu yang masih dalam kamera dengan kawan aku. lepas tu;


"eh aku mahu gambar ni" -kawan dengan muka excited-

"bah. on bluetooth ko. haha" -aku-


sambung bercerita pasal hal lain. tiba-tiba;


"mana? lambat juga! Lama aku tunggu! tiada pun!" -kawan dengan muka serius-

"apa yang lambat?apa yang tiada?"-aku-

"sudah aku on bluetooth. tiada pun keluar nama ko?"-kawan dengan muka sumpah serius-

ketawa


ketawa


ketawa


ketawa


ketawa


"IZINKAN AKU KUTUK KO DALAM FACEBOOK BOLEH?"-aku sambil ketawa yang amat-

9 comments:

*SiRibenMerah said...

DSLR mana ada bluetooth kannnn~

oranglidi said...

ko mau cakap yg ko ada kamera DSLR kannn? amboiiiii

hahhahahahaha

taruk a gamba sket nk tgk.

(sian mmber ko tu)

::FAIZ FARISH:: said...

sebenarnya ko nak bgtau ko ada DSLR kan?

karatz said...

kahkahakah..samada lu yg bendul ataupun mber lu yang samdol!

vidadarisakura said...

kawan-kawan:
DSLR tu kena tulis bukan bermaksud aku mau tembirang. aku sesaja jak suh on bluetooth haha tapi maybe budak tu ingat kalau canggih2 sikit kamera skang ni function dia pun canggih2. adoiii ;p

kueh bakar said...

letak gambar sabah sikit sini...mahu cuci mata

Uchi kay-f @hmad said...

aq yg bce pun turut ketawa..apelah!

jejaka anggun said...

aku pun ingat kamera canggih mcm tuh ader bluetooth....

Pekerja Kontrak said...

kahkahkahkah