dupdupmyheart

Monday, November 14, 2011

TADI BACA MALAYSIA KINI, DIA BILANG RAKYAT MALAYSIA PALING GEMUK DIKALANGAN NEGARA ASEAN.

ok mungkin betul lah tu. aku pun mungkin antara penyumbang kepada kedudukan Malaysia tempat pertama. [baca sini]


jadi aku pun kena berdiet sebab tidak lama lagi aku kena hadir satu majlis ni. for sure orang ambik-ambik gambar. kena senyum. kalau muka sudah lebar senyum pun lebar lagi lah nampak muka lebar. adoi. kena kurus siiiikit ni. #konon


kepada makcik timbalan menteri kesihatan, jom kita diet sama-sama! kesian macik kena kutuk sebab macik cakap orang lain gemuk tapi makcik pun sama jugak. jom macik jom!

11 comments:

*SiRibenMerah said...

abes la title vivi comel kalo ko kurus.. confirm x comel dah!

vidadarisakura said...

haha. sekarang ni xmo comel2 dah. haha

joegrimjow said...

joegrimjow kan ada
:P

vidadarisakura said...

joe:
minta sample boleh? hehe

oranglidi said...

kih3. ko ni.

jejaka anggun said...

no 4 di asia yer...

karatz said...

gua tgk berita astro awani.dia punya penyampai pon gua syak obes..

vidadarisakura said...

orglidi:
hehe


jejaka:
aku baca balik apa yang number 4 nya?


karatz:
malangnya gua x tengok awani. ;p

misya mialen said...

Ba di,aku pun mau kurus jg ni:-)

vidadarisakura said...

ih. kurus suda ko tu kak. hehe

azman said...

obes ada tiga tahap paling teruk 40 ke atas