dupdupmyheart

Wednesday, November 2, 2011

JADIKAN IKTIBAR.





syukur semua selamat. dan kepada jabatan keretapi, pemandu lori, stesen minyak SHELL, jabatan pengangkutan, JKR dan kerajaan serta orang awam juga orang luar, selamat menyalahkan antara satu sama lain. sekian terima kasih.

8 comments:

jedi said...

iktibar utk semua...


seb baik ko slmat v..

::FAIZ FARISH:: said...

kans?

rafiq said...

gamba apa tu?
tak boleh tgk. kena block.

ape pun aku juga harap semuanya selamat.

vidadarisakura said...

jedi:
aku tengah bercuti masa tu. n pernah sekali jak naik. nasib baik kazen aku ambik cuti. kalau tidak komfom trauma.



faiz:
iya.



rafiq:
vid yang keretapi berlanggar dengan lori minyak d kk.

jejaka anggun said...

x leh bukak jugak. hampeh!

vidadarisakura said...

aik apasal x boleh bukak. ni link.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LiC-a_PhY4I

kueh bakar said...

baru aku tau sabah ada ketapi.ingatkan macam trg.tiada ketapi.. nanti tour of borneo nak naiklah..

ko penah tgk citer source code? citer dalam ketapi...

vidadarisakura said...

lama sudah ada. tapi lepastu diberhentikan sementara x tahu la kenapa. lepas tu baru tahun ni ada balik tapi lepastu terbakar. mungkin kena stop balik lah.