dupdupmyheart

Wednesday, October 19, 2011

5 KALI AKU ULANG SOALAN YANG SAMA KEPADA ORANG YANG SAMA. SEBENARNYA SIAPA LAGI BESAR?

minggu lalu, aku jumpa KAWAN YANG SEDIKIT BESAR DARI AKU (sebenarnya besar banyak) dalam satu function. lepastu bergambar-gambar. ketawa-ketawa. gembira-gembira. lepastu macam biasalah, lepas bergambar-gambar macam biasalah masing-masing tengok gambar masing-masing dalam kamera-kamera yang terlibat.

lepastu cerita-cerita lah dengan beliau . Sekarang ni dia tengah ikut program menguruskan badan. bayar dalam RM1K plus with 30 sesi. ok lah tu. dia mampu. ada jugak lah perubahan siiiiikit. tapi still aku masih kecik dari dia lah. jadi aku pun berniat mahu puji dia ada perubahan supaya dia pun termotivasi sikit. baru jak aku mau buka mulut untuk pujian,



"HAISH. KENAPA AKU LAGI BESAR DARI KAU DALAM GAMBAR AR???"



ok fine. soalan dia buat aku terus keliru. sama ada mungkin aku yang perasan kecik dari dia atau mungkin aku memang gemuk yang amat di mata dia. niat puji terus kensel. terus aku reply dengan suara kecik tanda sopan "er memang lah" sambil bangun dan terus jalan. malas layan.


lama-lama karang aku upload jugak gambar badan budak tu. serius.

11 comments:

peep said...

selamat mengupload.. :)

jejaka anggun said...

ko dah beli buku aku ke belum? next book pasal pompuan gomuk plak. teruja tak?

jedi said...

upload la....aku mau tengok

::FAIZ FARISH:: said...

haha lol

*SiRibenMerah said...

sian ko.. siannnnnnnnnn~

vidadarisakura said...

peep:
bailah. ;p


jejaka:
belum. x sempat menyempat lagi pegi mph. hehe


jedi:
haha. kejam gilak kalau aku upload


faiz:
ketawa la kau sana.


riben:
x jugalah kesian betul. hehe

misya mialen said...

hahahhaa..vi, klu ko upload, aku tengok laju2.lawak jg tu orang;D

cik yuki said...

sbr vi . . hehehe


search utube ; JYJ - In Heaven (bukan muve tp mv ja hehe)

oranglidi said...

aplod je! kasi sensored muka. hahahaa

vidadarisakura said...

kak misya:
hehe. tingu lah aku edit kasi blur ka tu gambar. hehe


yuki:
ooo. mana la saya tahu. hehe tq


orglidi;
haha. tengok lah nanti kalau aku rajin

Uchi kay-f @hmad said...

hihihi vv ko sihat ka?