dupdupmyheart

Monday, August 15, 2011

KEHADAPAN PUAN MULIA.

sempena bonus raya tahun ni, puan belanja bah saya baju raya ok? sebab bos saya belum kasi lulus lagi itu kami punya bonus. kesian saya. saya harap puanmulia paham.





yang mengharap,
anakmu.

--------------------------------------------------------------------

mode : atur strategi.



sekian terima kasih.

20 comments:

Shahrul Tanaka Safeai said...

peh dah berapa kali raya ayat tetap sama.

vidadarisakura said...

saruk:
aku dah memang auto publish entry ni setiap kali raya dan bonus. 5,6,7,8,9 50 tahun akan datang pun entry ni mesti ada.

konon.

jedi said...

ameen...

jedi said...

smoga kau dapat baju baru bah......

SweetyMui2 said...

puanmulia=your mum ka?hahahahahaha

vidadarisakura said...

jedi:
aminnn. ;)



sweety:
iya. hehe

*SiRibenMerah said...

hahaha.. tiap2 tahun alasan sama...

Heidi Shafiq said...

ta bole!

::FAIZ FARISH:: said...

ke hadapan puan mulia... usahla di berikan duit raya bah dgn VV bah. kerana dia banyak duitnya bah... rasanya puan mulia harus minta duit belanja dengan VV tahun ni bah....
sekian...

vidadarisakura said...

riben:
wajib. haha


hs:
bole la bole! haha



faiz:
zzzzzzzzzzzzzzzzz

speckurosaklagi said...

hahaha....puan mulia blanja baju...vi ko kena blanja kuih raya kat puan mulia....

hahaha

ciK LyndaWawa igUana said...

vi..belanja saya.....baju raya jadilah..hehehe

Kapten Atok said...

haha. pok jak

vidadarisakura said...

speck:
hehehe. suruh puanmulia juga yg buat tu.



wawa:
belanja air liur jak. haha


kapten:
tengah mengepok la ni. haha

Uchi kay-f @hmad said...

puan mulia baek hati!!!

kueh bakar said...

apa kata tahun ni ko pok tuan yang mulia pula..

haha

kueh bakar said...

apa kata tahun ni ko pok tuan yang mulia pula..

haha

jejaka anggun said...

puan mulia jer? tuan mulia?

jejaka anggun said...

puan mulia jer? tuan mulia?

vidadarisakura said...

kf:
paling. haha


kueh:
itu mau usaha lebih sikit. puanmulia senang sikit. haha


jejaka:
seperti jawapan diatas. haha