dupdupmyheart

Friday, July 15, 2011

MACAM BIASA.

kebiasaan kalau time lunch aku jarang keluar mana-mana. dengan alasan MALAS. kalau makan pun beli tapau, makan depan PC sambil online atau main game. terutama hari jumaat. tapi kalau hari jumaat semua orang keluar, jadi secara kebiasaan juga aku sorang-sorang la tinggal dalam opis tukang sambut telepon.



jadi macam biasa juga. bila semua masuk balik ofis :



aik vivi? nda keluar?

aik vivi? nda makan?

aik vivi? diet?

aik vivi?

aik v?

aik?

a?



BORINGGGGGGGGGGG. MACAM BIASA ENTRY PUN JADI BORING. SEKALI LAGI RAMAI-RAMAI!


BORINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.

26 comments:

VFN said...

kena kawen ni... hahahaa

vidadarisakura said...

apa kaitan macikkkkk. haha

oranglidi said...

aik vivi, x turun makang ke?

::FAIZ FARISH:: said...

ko ni klakar la v

misya mialen said...

hihih..ketawa2 bah aku bi baca..mmg sllu gitu kena tnya kan.asal x mkn, diet.hahahha...aku kenal ba ko adikku plg comel;D

Budak Panjang said...

boooooooooo~

jajazuzu said...

aku pun sama. boring kan?

vidadarisakura said...

orglidi:
diekng.




faiz:
ni entry boring la paiz.hehe



misya:
kihkihkih. ai teropot pan akal ea.



budak panjang:
ringgggggggggggggg.




jaja:
kankankan!

*SiRibenMerah said...

apa pun tak buleh....

karatz said...

dr dulu aku baca sampai la ni..malas dgn makan mmg sebati dgn ko..wakakaka

oranglidi said...

dietttT???? wowwww.. heehee

besi said...

semua ambil berat ttg vivi comel tu
huhuhu...mmg comel la

ciK LyndaWawa igUana said...

vi..baik ko kol aku....ade gak pekdah...huhu

cik eijau said...

aik ? vi . . borink ?! ^^

Kapten Atok said...

jom lah dating secara online
haha

kueh bakar said...

no tel opis ko bape?
ha ha ha

speckurosaklagi said...

vivi bosan ngan soklan yg sama kan...

so pasni ko tulis siap2 jwpn tuk soklan tu...bila depa tanya ko tunjuk jwpan ko tu...kan sonang...hahaha

Fyqa said...

jommm la makangg mek D


;)

vidadarisakura said...

riben:
buli tuju lagu?



karatz:
kuangkuangkuang



orglidi:
lalalala



besi:
ambil la keberatan saya dalam beberapa kilo. pasti saya lagi gembira. haha




wawa:
habis kredit. haha



eijau:
hobi. haha



kapten atok:
boringggggggg. haha



kueh:
088-cuba teka? haha



speck:
hahaha. macam bisu la pulakkkk.




fyqa:
jommmmmmmmmm.

rafiq said...

aik vivi.. tak kurus lagi? haha

vidadarisakura said...

rafiq:
dah kenyang makan penampar? haha

jejaka anggun said...

kenapa ko x gi solat?

vidadarisakura said...

period.

Heidi Shafiq said...

aik vivi?

RazFiRa said...

boring jugak kan aseek buat benda biasa

vidadarisakura said...

heidi:
aik heidi?



razfira:
kankankan!