dupdupmyheart

Monday, June 6, 2011

WANITA ANGGUN.

lokasi : dewan kampung.
acara : hari ibu


semalam tiba-tiba ter-join aktiviti kampung. sambutan hari ibu sambil makan sambil beramal apa entah. lepas tu setel-setel acara semua. cabutan bertuah. anugerah itu ini. bla-bla-bla. tiba-tiba EMCEE cakap ada anugerah kejutan. iaitu anugerah ibu anggun. aku terus tengok mama aku aka puanmulia, auntie aku, dan auntie aku. tengok dressing diorang. AKU CAKAP TERANG-TERANG DEPAN DIORANG SAHSAH KALAH SEBAB MEMANG TIDAK ANGGUN LANGSUNG YOU.


"JATUH KEPADAAAAAA........PUANMULIA!"


OMGGGGGGGGG. KAKKAKAKAKAA.

aku memang ketawa gila gila berabisan tahu. bukan ketawa tanda eksaited menang. tapi ketawa sebab puanmulia buat muka terkejut dan tidak puas hati macamana boleh menang. nda pasal-pasal terpaksa naik pentas depan orang ramai. NEVESSSS LA TUH!HAHA



fakta: PUANMULIA MEMANG SEORANG YANG GILA-GILA PEMALU GILA-GILA. MACAM SAYA. KONON!

13 comments:

Heidi Shafiq said...

kirim salam kat puan mulia.. :P

jejaka anggun said...

kaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

::FAIZ FARISH:: said...

Kau Pemalu???????????

rafiq said...

dia single lagi tak?
keh3

karatz said...

hahahaa.tak pasal pasal menang.hadiah ape weh?menang motor?

oranglidi said...

pejadah rafiq, puanmulia dah ada anak punnnn.

cayalah puanmulia!! anggun x smestinya dari pakaiann. hehe

Uchi kay-f @hmad said...

puan mulia sgt bertuah lah tue smlm..

kueh bakar said...

tahniah

Pekerja Kontrak said...

huiyo.......

rafiq said...

tau la oranglidi.. nak usha anak dia sebenanyee..

*SiRibenMerah said...

anggun dari hati.. Puan Mulia je la.. ko aku tak pasti pulak.. muahahaha~

ciK LyndaWawa igUana said...

tahniah puan mulia...

hehehe..mak borekanak rintik...hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

tahniah puan mulia...

hehehe..mak borekanak rintik...hehe