dupdupmyheart

Saturday, June 4, 2011

TAKTIK.

hari ini kawan sekolah aku kawin. pastu aku TER-janji dengan kawan aku si juju pergi la majlis kawin tu. kalau namanya KAWIN KAWAN SEKOLAH, PASTI LAH BEKAS BUDAK-BUDAK SEKOLAH AKU DAHULUKALA PUN DATANG. ok ertinya macam aku serah diri untuk di soal-soalan wajib "VIVIIIIIIII KANAPA KAU GOMUKKKKKKK SUDA INI OOOO??????" SAMBIL BUAT MUKA SEMANGAT OK.

nampak kan disana lah punca keikhlasan aku untuk bersosial terbantut. tapi kalau aku kensel karang kompom-kompom juju pulak merajuk dengan aku. oleh itu aku bawa lah si toyol ikut sekali pergi tengok orang kawin. KERANA APA?


KERANA PERANGAI SEORANG BUDAK BERUMUR 4 TAHUN APABILA BERADA DITEMPAT YANG RAMAI ORANG LEPASTU PANAS LEPASTU SESAK AKAN BERUBAH SECARA DRASTIK PADA BILA BILA MASA, DAN MEMBUATKAN BELIAU KURANG SELESA LALU INGIN MENANGIS DAN AKHIRNYA:

"KAKAKKKKKKK MAU BALIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK".


"BEB SERIUS GUA MAU TUNGGU PENGANTIN KELUAR BERSANDING TAPI MALANGNYA ADIK GUA BUAT HAL BEB. GUA TEPAKSA BALIK BEB. SORI BEB.OH BEB!"

8 comments:

Heidi Shafiq said...

jujur betul niat ko tu.. haha..

Uchi kay-f @hmad said...

taktik yg bagus sekali........

vidadarisakura said...

hs:
errrr. sikit la.


kf:
errrr. sikit la.

oranglidi said...

hahaha. menjadi dol tektik cmni. cis..

jgn member ko tu kantoi baca kat sini dah le. kang kecewaa dia. hehe.

Kap said...

malang,
aku tak ada adik kecil untuk diseret ke kenduri kahwin.

vidadarisakura said...

orglidi:
tu la pasal i x reveal langsung blog i dekat kawan-kawan i. kihkihkih


kap:
kalau camtu kena pikir tektik lain lal.haha

::FAIZ FARISH:: said...

kesian, adik kau dipergunakan....

jejaka anggun said...

apakah adik ko yg berlakon citer toyol nakal itu?