dupdupmyheart

Monday, May 23, 2011

MINTA KEBENARAN.

1998:

dulu masa sekolah menengah. zaman budak-budak. selalu spot budak-budak lelaki kiut. tapi setakat pandang-pandang jeling-jeling lah. masa tu prinsip "SAYA TIDAK AKAN BERCINTA SELAGI UMUR BELUM 21 TAHUN. KONON"



lepas tu, akhirnya tersatu kelas dengan satu budak laki kiut. antara bikin pencuci mata di sekolah. lepas tu, terjadi lah tradisi kirim-kirim salam yang dimulakan oleh budak laki tu. er... tapi aku bila budak laki kirim salam aku terus nerves dan fobia dan buat bodoh, akhirnya tiada apa-apa terjadi antara kami sampai lah habis sekolah.


2011:

#FB. berbasic kan information seperti di bawah:


tiba-tiba ada orang add dan hantar mesej.

"hai vivi, aku ni BAKAR (BUKAN NAMA SEBENAR), kawan sekolah kau dulu. kau ingat lagi? nama anak perempuan aku ambik sempena nama kau"


"ingat bah. hee jadi apa la nama anak ko?"


masa tu aku ingat mungkin dia ambik satu nama aku pastu buat gabungan ka apa, macam contoh "vivi nurhaliza ka vivi fatimah ka dan sebagainya"


"vivi ******. boleh bah kan?"


EXACTLY GILAK. SIAP MINTA KEBENARAN. NDAKAN LAH AKU MAHU CAKAP "EH EH NDA BOLEH, TU NAMA AKU SORANG DI DUNIA NI YANG PUNYA". HAHA NI MESTI KES BERANGAN MAU MAIN GABUNG-GABUNG NAMA DENGAN AKU DULU KALAU AKU TERCINTA MONYET DENGAN DIA. HAHA

7 comments:

Magrib said...

sampai mcm tu skali ea?? hehehe... anyway.. Suka baca entry anda.. nice dan menarik.. minat dan follow blog anda ye..

ini entry terbaru saya.
Alat kelamin wanita pon boleh kentut. (Kentut Vagina)
Kenapa Burger yang anda beli tak sama macam dalam tv
Kehidupan seorang PLAYBOY.. (GAMBAR 18SX)
Gambar selebriti yang berjaya dengan pembedahan Plastik
Seorang Gadis tanpa Baju ditangkap mencuri sebuah bola di pantai
Onani (melancap) - Adakah normal?

::FAIZ FARISH:: said...

hahahaha klakar

oranglidi said...

wat suspen jak ko ni. smlm x leh bukak pun blog ni.

aku rasa laki2 tu still suka sama ko lah. hahahaha

teri said...

aku rasa laki tu pon monyet mcm ko. cmne bole terpikat dgn ko? aku musykil ni. haha

vidadarisakura said...

magrib:
tenkiu. ;)


faiz:
baiklah. lol


orglidi:
aku pun saspen weh. haha


teri:
eleh. jeles lettew!

besi said...

dia teringat kat vivi comel, walaupun dia x leh dah ngan vivi..apa rahsia vivi ni sampai org nak letak nama anak..mesti comel sgt ni

Heidi Shafiq said...

nama anak ko plak letak nama aku ye..