dupdupmyheart

Thursday, May 26, 2011

MAKAN LADA.

kalau dulu, masa budak-budak, suka ajuk-ajuk cakap orang. lepastu pandai terjangkit. lebih lebih lagi bila dengar macik-macik yang melatah perkataan-perkataan DALAMAN contoh TET! TET! dan sebagainya TET.

jadi satu hari tu, terlepas cakap depan puanmulia perkataan TET tu masa marah adik. ko tahu apa tindakan puanmulia? UINA GENG. LADA MASUK MULUT TERUS. aku rasa nenek aku pun pernah bagi lada mulut aku. hadoiii. lepastu memang insaf terus. kalau tercakap komfom lastik lidah sendiri tanda minta maaf sebab termencarut. itu kira denda paling ringan untuk diri sendiri selain makan lada. haha even bila terlepas cakap perkataan SUNDAL pun secara AUTO lastik lidah sendiri. kalau sekarang? jangan tanya la soalan bodoh. mencarut terusssss. haha tapi kalau depan puanmulia memang cari nahas la.


dengar lagu bawah ni:

KALAU LAGU NI WUJUD MASA AKU BUDAK-BUDAK DULU. KOMFOM LAH SAMBIL NYANYI LAGU NI SAMBIL MAKAN LADA SAMBIL LASTIK LIDAH SENDIRI. HAHAHA

10 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

hahahahaa

Anonymous said...

i love ur blog .. sempoiii

vidadarisakura said...

faiz:
tepakai betul kau.;p


anon:
ac dimana? ac disini. sempoiiiiiiii. haha

VFN said...

aku mau ckp..


padan muka kau!


haahahaha

Heidi Shafiq said...

kah3.. lagu macam TET!

vidadarisakura said...

vfn:
tenkiu la macik. haha



hs:
TET!

besi said...

vivi..comel kena marah gak ke
heheheh

vidadarisakura said...

besi:
dulu.

Kap said...

aku tak suka pukii.
pukii pink.
tahi punya video :)

vidadarisakura said...

comel what. haha