dupdupmyheart

Friday, April 15, 2011

SUDAH LAH TUA. GATAL LAGI.

apa yang aku perasan, tahap konfiden pacik-pacik tua lagi tinggi berbanding orang-orang muda seiring dengan tahap kegatalan mereka. serius. menyampah gilak ok.

oh pacik.
ini sajak untuk kau. supaya kau sedar bahawa ko sudah tua dan kubur kata "come-to-me-come-to-me".

saya senyum tanda tahan hati.
saya senyum tanda saya masih respek kau
saya senyum tanda tidak mahu kasi malu kau.
saya senyum tanda mulut saya malas mahu memaki.
sekian terima kasih.


oh ya. kepada siapa yang rasa diri dia tua tapi tidak gatal boleh duduk diam. jangan mau minta puji mahu terasa-terasa.


end.

20 comments:

oranglidi said...

saya masih muda trang tang tang...hehehe



New Entry: COUNTDOWN

gadisBunga said...

hahaha. sajak best gila!

Syuk Ry said...

giler smart.. ahak2..

Muhaimin said...

Mesti pakcik tuh kaki dangdut ;p.

DuniakuAbstrak said...

kira kalau muda serta gatal takpe la kan?

yes!

besi said...

vivi comel...biar la mencuba nasib

vidadarisakura said...

oranglidi versi perempuan:
single?

;)



gb:
sajak la sangat. haha


syuk:
apa ntah smart?


:p



muhaimin:
lebih kurang la. haha



dunia:
itu sedap la jugak mata memandang sambil sound terus. haha


besi:
hadoiiiii;p

jejaka anggun said...

nasib baik aku masih mude dan bergetah

vidadarisakura said...

mudeeeeeee la sangat. haha

FATI said...

nasib kau masih ada orang mahu mengorat. aku ni tiada sapa mahu :(

fazrin2211 said...

kepada wanita2 semua, tolong jangan layan, bahaya orang tua2 ni pandai mengayat!!

ciK LyndaWawa igUana said...

wah..tak sangka..ko pandai bersajak ye vivi,,heheheh

rafiq said...

sabau vi. orang muda masih menunggu ni.

ko kenyit mata dekat perempuan ke vi? aiseh kensel camni.

oranglidi ada dua la sekarang kan. macam keliru sikit.

oranglidi said...

aik? apa sudah jadi?

trkejut aku

Kap said...

kalau kerja kerajaan, senang sangat jumpa itu macam punya lelaki.
mereka terlalu banyak masa diperuntukan untuk dibuang.

vidadarisakura said...

fati:
eyuw. pelis la. itu bukan nasib ok. haha



fazrin:
gatal. haha


wawa:
syair pun boleh.kakaka



rafiq:
hoh? bila ntah?haha


tula pasal. ada sorang lagi orang lidi. jodoh lidi kali.haha



orglidi versi lelaki:
apa yang terjadi? haha


kap:
haha. ko mau tahu. sebenarnya ayat permulaan aku adalah "aku perasan pacik-pacik kerajaan adalah penyumbang terbesar kepada sindrom kegatalan" tapi takut lah karang sensitif. namapun kerajaan. haha

azman said...

kdg2 aku juga gatal haha

speckurosaklagi said...

Hahaha aku masih remaja...

kueh bakar said...

lama tak jenguk sini..header masih sama!

Heidi Shafiq said...

ko rotan je org tua tu.. hehe..