dupdupmyheart

Thursday, April 28, 2011

MERAGUT.



aku duduk makan dengan kawan-kawan. tiba-tiba cerita pasal kes ragut-ragut sana sini. sebenarnya baru tertengok kes ragut dalam video ni. nampak betul aku ketinggalan zaman tengok berita tahun lalu.haiya. ok return cerita ragut. rasa seram-geram semua ada. serius kalau ada peragut meragut depan mata, contoh lah konon masa tu aku dalam kereta. komfom-komfom aku suruh orang yang drive tu pergi langgar peragut tu. kereta kemek belakang kira.


pastu kawan aku sorang tu cerita. satu hari dia nampak ada peragut. dia perasan peragut tu tengok kiri kanan sebelum peragut tu meragut. lepas tu peragut tu pun meragut. kawan aku pula nda boleh buat apa-apa. kasi biar jaklah.


aku dengan EMOSI tanya KENAPA?? dan jawapannya adalah:


"KAMBING TU MERAGUT RUMPUT. MAHU BUAT APA?"


sabar vivi. sabar. Tuhan sayang orang-orang yang bersabar. sekian.

9 comments:

Kap said...

apa kata kau suruh kawan kau tu ragut rumput.
kurang kurangnya terbukti manusia berlawak kambing pun boleh meragut juga ;)

gadisBunga said...

susah kalau budak tu dibawak ke balai polis. polis tak caya cakap dia nanti. ~

freakystar said...

adeh.kawan2 kau mempunyai sense lawak yang sangat tinggi.ucapkan tahniah buat mereka.oh dan sampaikan salam satu msia juga.terima kaseh.

oranglidi said...

hahahaha.. lawak2..

rafiq said...

padan muka.

jejaka anggun said...

buduh betul kawan ko tuh... mesti klaka....

ciK LyndaWawa igUana said...

hahahahaha...ko nang lawak bah vi...

Heidi Shafiq said...

ko ragut je rambut kwn ko tu.. haha..

Tora Aman said...

Peragut tu sgt siak.. baru ja aku tgk video ni. smpi situ dia kejar.. xguna punya peragut..