dupdupmyheart

Friday, April 8, 2011

KHABAR ANGIN PALING MENANG.

soalan : vi apa kau bikin di Sarawak 1 minggu? (padahal 4 hari tapi aku ambik cuti 1 minggu)



sendiri soal sendiri jawab:

1. bertunang?
2. kahwin?
3. vi kau puteri umno? ko ikut bosbesar pergi sarawak yang penamaan calon tu? <--ini paling bikin aku ketawa.



ok. sendiri soal sendiri jawab di menangi oleh jawapan ketiga. tepuktepuktepuk. ok fine. biar aku bocor rahsia. aku adalah salah seorang rakyat malaysia yang tidak bertanggungjawab sebab umur sudah 26 tahun tapi belum mendaftar sebagai pengundi. aku pun nda pasti perlu bangga atau tidak. haha


sekian terima kasih.

motif tutup muka sebab malu begambar tepi jalan pacik-pacik sarawak tengok. haha

12 comments:

intanurulfateha said...

kakak ipar, kamu nampak kurus bah! :p

oranglidi said...

wahh.. sbuk politik nampak!

Smallkick said...

vivi..semakin comel.....

karatz said...

gua pun baru je daftar.baru terasa patut ambil tahu psl politik.hahaha.mari menjadi pengundi wahai vivi.

::FAIZ FARISH:: said...

eh si Yusni tu kan?

vidadarisakura said...

intan:
ok nampak sangat tipu.haha


orglidi:
kuangkuangkuang.



smallkick:
kuangkuangkuang.


karatz:
nanti la.haha



faiz:
eh. iya. ko kenal? adoii

::FAIZ FARISH:: said...

kenal la... dia kawan bengkel lakonan ngan aku....

rafiq said...

vi kau dah 26 tahun vi? bila mau kawin. (serius ni)

vidadarisakura said...

faiz:
ooo.ok jangan bgtahu aku ada blog.siap kau. haha



rafiq:
masuklah meminang. rm50000. haha

speckurosaklagi said...

vi....citer kat srwk hotel manaa?kdai mkn mana?tmpat mana?aku teingin la..

vidadarisakura said...

er..kalau rajin. haha

Heidi Shafiq said...

itu betis ke peha? :P