dupdupmyheart

Thursday, April 21, 2011

GIGI.

aku nda paham lah apa masalah gigi ni. haritu ada satu gigi aku dibelakang ni sakit gilak. tampaltampal macamana pun tetap sakit. lastlast aku cabut. setel. dua tiga hari kemudian dia pindah pergi gigi lain. dua tiga bulan kemudian yakni dua tiga hari yang lalu, baru aku buat keputusan untuk cabut. nasib baik gigi belakang. tidaklah nampak rumpang.

*maksud rumpang = tiada gigi seperti gambarajah dibawah*

ok kira setel la kan. tapi sekarang ni sakit tu pindah lagi pergi gigi lain. hadoiii. macam suku kaum NOMAD SUDAH KAU GIGI!

18 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

aku yakin sangat kau akan rumpang, sbb aku sudah bagitau gigi kau untuk sakit semua

vidadarisakura said...

pakai gigi palsu pastu boleh jadi duta polident. haha

VFN said...

gigi hantu kecik!
hehehee

vidadarisakura said...

makan orang!

jajazuzu said...

hey vid!
aku pun sakit gigi blkang. tp doc takmau cabut. jadi, tahan sajalah

Kap said...

senyum sikit.
cheese..

fazrin2211 said...

cabut sendiri je la,hehehe, suruh org tumbuk

oranglidi said...

ooo.. bahaya gak tu.. leh jadi karies gigi nnti.. bek ko kumur dgn listerine.

ciK LyndaWawa igUana said...

gigi adik ko ni vivi??

speckurosaklagi said...

jgn cabut...ko tak leh makan nati...

dah makan hobi ko viiii.....

sian ko nati kurus....:P

jejaka anggun said...

kontrak norlia ghani ada lagi setahun.... lepas tuh ko leh jadik duta polident

FATI said...

mari mari datang daftar dengan aku.aku tinggal lagi setahun study nanti aku bukak klinik gigi kau datang. aku bagi diskaun.

minggu dpn exam.kau doa aku lulus baru aku boleh bagi diskaun nnt :D

rafiq said...

itu tanda kau dah boleh kahwin vi. kau sudah besar maknanya.

kunang-kunang said...

cantik gigi tu.

besi said...

alahai..comelnya gigi vivi...
sakit ke? ...kasihan..cool ya

Muhaimin said...

Dah cuba Sensodine (betl ke eja nih?) untuk gigi sensitif?

Ismi Wardah said...

haha~ada guna listerine nda?

Heidi Shafiq said...

kang berjangkit smpai gigi depan.. habis la..