dupdupmyheart

Monday, April 11, 2011

AKHIRNYA TURN AKU SAMPAI.

kadang-kadang perkara-perkara akan di "cakap-cakap belakang" ni dimulakan dengan perasaan-instinct. apabila mula rasa mendapat instinct, peratusan mendapat "cakap-cakap belakang" adalah tinggi.

itulah pasal:


dan bila turn kau sudah sampai, apa yang patut kau buat?


SAYA PILIH IGNORE DAN TERUS HIDUP.


mari boo dan ketawa berdekah-dekah beramai-ramai.


BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
KEDEKAHKEDEKAHKEDEKAHKEDEKAHKEDEKAH!!!

14 comments:

freakystar said...

saya mahu add anda di fesbuk.tapi saya tak tahu caranya.sila lampirkan cara tersebut.saya bukan teman lama.cuma peminat setia membaca blog anda.eheh.saya tumpang boo sekali untuk orang tersebut.BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!sekian terima kaseh.

freakystar said...
This comment has been removed by the author.
FATI said...

booooooooooooooooooooooooooo

aku suka ini. good choice!



tapi aku pun selalu kutuk orang kikikik

oranglidi said...

hohoho.. akhirnya

::FAIZ FARISH:: said...

Vivi..............

karatz said...

nah,suda sampai giliran ko.bagus juga ko ignore.mulut org bukan boley ditutup.kekeke

Muhaimin said...

pedulikan saja! ;p.

speckurosaklagi said...

hahahaha...


boooooo...ko nye turn viii....

rafiq said...

betul tu. ignore saja. kita bukan boleh buat semua orang gembira. apa kita buat sama ada baik buruk atau tetap dikata juga. so be ur self. (senyum)

oranglidi said...

mo boo jugak...



New Entry: Mr Ho Cupcake

vidadarisakura said...

freakystar:
hadoiii. matilah peminat. haha. caranya mudah saja. taip vivi yacob. selepas itu tekan message. dan taip la. "hi saya freakystar. kawan blog kau". haha



fati:
eh sama la bah jugak dengan aku. tapi memang org yg layak kena kutuk la. ni orang tu semua orang kut dia cakpcakapcakapppppppp. boringgg.haha



orglidi versi lelaki:
gimme five!



faiz:
ya saya.




karat:
baiklah.hee


muhaimin:
baiklah jugak!;P



speck:
haha.neves ni tunggu turn.




rafiq:
senyum. xperlu kata apa2.hee



oranglidi versi perempuan:
sila-sila.;)

besi said...

vivi comel la ,,,.........ho ho ho ho ho

vidadarisakura said...

tiba2. ;)

Heidi Shafiq said...

hahaha.. amik kau..