dupdupmyheart

Thursday, March 3, 2011

MAKAN ITU NIKMAT- JOGGING ITU PENAT.

pakcik aku yang tua dua tahun dari aku tiba-tiba pengsan masa jogging. di saspek strok ka apa entah. lebih kurang macam tu lah. aku pun pergilah unit emergency. keluarga ada yang suda berkumpul sana, tunggu pakcik aku keluar dari bilik emergency.


cerita-cerita-cerita.


alkisahnya pakcik aku sekarang berusaha menguruskan badan. badan dia lagi extravaganza besar dari aku. agak-agak macam angah raja lawak ataupun lebih atau kurang. lepas tu pakcik aku tidak makan, sibuk bekerja, tiada rehat, dan menjoggingkan diri. sampai lah badan dia lemah dan pengsan masa jogging. tiba-tiba pulak topik pindah pegi tempat aku.


"KAU VI KALAU MAU KURUS BADAN DIET BETUL-BETUL JANGAN TELAMPAU BE-JOGGING. NANTI PENGSAN"


TIBA-TIBA.


haih. makan ubat salah. sedut lemak salah. jogging pun salah. apala? (ALASAN)

15 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

kau pergi ja slim world vi

yg_indah said...

moral:jgn kerja kuat,jgn diet kuat.

zahidah dihaz said...

tidur jak lah...


NEW ENTRY: Sharing is caring - Tips pengurusan wang

Puan Capa said...

ala...tak perlu la kurus

.waniey jamaludin. said...

haha..jgn joging!!

Kap said...

kurus itu penat.
gemuk itu nikmat.

besi said...

vivi comel...dah sedap2 tu

jejaka anggun said...

sebut tuh la aku malas nak jogging. nasib baik kurus mcm supermodel...

jejaka anggun said...

eh sebut plak... sebab...

.rafiq. said...

makcik vivi. masih kurus seperti dulu?

vidadarisakura said...

faiz:
no tanx. aku kurus suda. haha


yg indah:
kan!kan!


capa:
x.haha


waniey:
jangan.haha



kap:
betul jugak. hehe



besi:
sedap apanya?lol


jejaka:
sebuttttttttt? kahkahkahkah



rafiq:
iya tok!

Anonymous said...

sorry.

pls support me..?

pantaikenang.blogspot.com

Muhsin Aminudin said...

makan pastu tdo.. lg sdap. huhu


support saya dalam

10 hours challenge start

speckurosaklagi said...

jumpa doktor minta nasihat diet n senaman yg betul...
:)

Aku la said...

memang tade pape yg tak salah vi!