dupdupmyheart

Saturday, February 19, 2011

TURN.

sekarang ni aku berada dirumah mamabapa aku. dan TURN aku guna laptop akhirnya secara TIBA-TIBA tiba ditangan aku apabila adik aku TIBA-TIBA serender menengok thomas and friends beliau. punya lah lama aku tunggu turn. memang KEFANATIKAN beliau terhadap thomas and friends sangat-sangat bikin kau sasau! tapi entah apa hidayah malam ni yang beliau dapat sampai serender sedemikian rupa. selalu kalau ada benda pelik beliau buat komfom budak ni ada buat salah.



dan..



sudah aku agak!



SAYA SEDANG MENIKMATI AIR KENCING BELIAU YANG BERADA DI SOFA!



malasnya tukar spender!!!!!

12 comments:

oranglidi said...

hahahahahaha!!!! patut la serender.

besi said...

vivi comel..fb kamu apa?
nk add

speckurosaklagi said...

hahaha.....sgt bijak adik kamu..haha

SHIMI said...

nice story..
hahahahaa

http://www.shimi.my/2011/02/perfecto/

.waniey jamaludin. said...

hahaha...lame sgt thn time tgok thomas n friends ni.

jejaka anggun said...

tukar spender jer? suar x yah tukar?

ciK LyndaWawa igUana said...

hahahahhaa.....=]

- said...

bagus adik kau,aku suka

Heidi Shafiq said...

nikmat x? haha..

Puan Capa said...

tadah tak?

CaramelTheater said...

Hahaha..ciss..kurang asam

kelisa_samudera said...

hoh, begitu nakal sekali adikmu itu. kirim salam pada dia, dan ucapkan kepada kakaknya padan muka.