dupdupmyheart

Thursday, February 3, 2011

THOMAS AND FRIENDS.

ingatkan aku balik rumah, boleh lah online dengan tenang. bila aku depan laptop datang lah si toyol.

"kak, thomas kak"

aku pun buka lah PAGE THOMAS AND FRIENDS. seronok gilak si toyol. pastu aku tambah lagi keseronokan dia, aku bukak website thomas and friends dabeldabel seronok dia rasa. aku bukak lagi game thomas and friends memang dabeldabelextravaganza keseronokan sambil tepuk tangan dan sorak "yeahhhhhhh".



ok. TIDAK SERONOK. laptop di ambil alih. sekian terima kasih.


maklumat tambahan : SI TOYOL PANDAI TENGOK THOMAS AND FRIENDS DEKAT YOUTUBE LALU KLIK REPLAY TANPA RASA BORING. "SERONOKNYAAAAAAAAAAAAAAAA"

7 comments:

shakinah said...

hahahaha sama dengan adik aku. tapi dia suka tgk upin ipin. replay 100kali pun dia seronok. -.-

vidadarisakura said...

zaman upin ipin dia sudah berlalu. haha

oranglidi said...

dah nama budak2. mana dia tau dah tengok 14juta kali. haha.

vidadarisakura said...

aku pulak tepaksa tunggu turn online. kalau kejam rampas leptop biar dia nangis. haha

::FAIZ FARISH:: said...

pandai si Toyol.. haha

vidadarisakura said...

iya talabih pandaiii.

Puan Capa said...

bagus budak toyol ni