dupdupmyheart

Monday, February 14, 2011

PAK LI KOPITIAM SEKSYEN 7.

dulu masa aku tinggal shah alam, selalu jugak lah lepak pak li kopitiam. aku suka nasi ayam lemon dia memang sedap gillllak. dari kedai tu lah jugak aku tahu nama gabungan kopi + teh adalah CHAMP. tapi sekarang ni aku nda tahu lah pulak nescafe o ais dia siap bagi hos paip. kawan aku siap ingat benda tu laici.



masa kejadian : kelmarin.
mangsa : kawan aku.


last-last kawan aku dapat makanan free jak. haish. kalau aku suda aku minta duit 1juta bikin sedut lemak. kihkihkih.

18 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

vi cuba kau test buat n minum... sedap maybe rasa dia. hahahahahaha

vidadarisakura said...

pastu aku suruh ko minum kan.

jejaka anggun said...

gile sedap. ada perisa tambahan.

VFN said...

kalau kau makan benda tu,sure kurus...hahahahaaha

Puan Capa said...

kalo aku mintak makan seumur hidup

vidadarisakura said...

JA:
sila lah teraii.



vfn:
are u sure???sureeeeeeeeee???


capa:
kalau aku mau duit jugak! haha

oranglidi said...

itu straw laaaa.. banyak leh sedut guna paip.

vidadarisakura said...

bengong. hahaha

kau kesah ke?? said...

kalau i mintak berjuta-juta pastu mintak hos paip paling panjang sedut darah diorang tu.

shakinah said...

CHAMP eh? ok terima kasih untuk info ni. sebab selama ni aku panggil kopi + teh = KOTEH.

besi said...

vivi comel...hai

Kap said...

laici berubah wajah tu.
hahah.

yg_indah said...

paip tandas tu.

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

ko bygkan : paip tu paip untuk org basuh berak, vi. pehh! geli wei!

speckurosaklagi said...

bessarnye getah paip...

vidadarisakura said...

kau kesah:
kalau u. hee


shak:
aku siap cakap dengan waiter kenapa x tulis KOTEH? then baru aku sedar aku mencarut. haha



besi:
heeee



kap:
haha..mejik2.


yg indah:
eyuww



hazerin:
yuck! geli siuttt.


speck:
hahaa. kankankan

ruffey said...

aku suka dia punya cendol. nyaman!

vidadarisakura said...

just hati2. hee