dupdupmyheart

Saturday, February 19, 2011

LESEN KERETA.

sudah enam bulan aku tangguh pengambilan lesen kereta dengan alasan malas-malas-malas. hello sekarang aku stage tunggu turn ambik test komputer. sepatutnya bulan lalu aku suda ambik test tetapi aku malas lagipun tiada baca apa-apa benda akhirnya burn begitu sahaja (aku bagi alasan dengan pacik tutor bahawasanya aku ada meeting. padahal duit aku yang sayang-terbakar. adoiii).


pastu sepatutnya minggu lalu aku ambik test komputer tapi entah macamana sistem down segala dan akhirnya di tunda kepada 5hb march. gua malas, gua ok! kihkihkih


kadang-kadang jeles jugak aku tengok kawan-kawan aku berkereta. tapi serius masih tiada mood mau ambik lesen kereta segala. macam fobia pun ada. padahal sebenarnya aku masih dalam mood tuan puteri iaitu pulang-balik-kerja-jalan-jalan-pergi-mana-sahaja semua di tanggung beres oleh encikdraiber. kihkihkih


itu sahaja. sekian terima kasih.

15 comments:

TUKANG KATA said...

kalau dah pandai bwk kete nnti,,
bwk la aku jalan2 tau.

vidadarisakura said...

kalauuu. haha

kau kesah ke?? said...

lepas abis test komputer amik la kete pulak. ahah

::FAIZ FARISH:: said...

pemalas

VFN said...

amik driver paling best!
baru rasa mcm tuan puteri!!!

oranglidi said...

hamboii.. pe cite xde lesen. haha.

lesen motosikal ko ado?

.waniey jamaludin. said...

hAHAHA..selamat mencipta lesen untutk diri sendiri~~

Kap said...

daulat tuanku.

speckurosaklagi said...

dari duit burn baik ko blanja aku mkn seafood lagi bagus...hahah

vidadarisakura said...

kesah:
tengoklah.hee


faiz:
macam biasa.haha


vfn:
setakat ni bole pakai la.haha


orglidi:
langsung.haha


waniey:
baiklah.hee




kap:
matai..haha


speck:
karang.hahaha

karatz said...

sampai ke tua ni ko takkan ade lesen punya

vidadarisakura said...

kuang3

besi said...

mesti comel bila vivi drive...
camne ya...

vidadarisakura said...

sagut.yhahaa

Puan Capa said...

ko jalan kaki..buang lemak