dupdupmyheart

Monday, February 7, 2011

AZAM #2

dulu sebelum tahun 2011. yakni 5 bulan lalu. atas sebab kemalasan aku mengupdate blog atau lebih tepat lagi tiada cerita sesuai ditulis dalam blog, aku berazam mau buat blog pasal makanan. kalau dulu sesenang jak tulis entri. entri kosong. entri satu huruf. entri malas dan sebagainya. sekarang sejak ramai jadi pengawas blog, blog bongok-bongok macam blog aku pun boleh kena kutuk. yalah. blog tidak berilmiah. tidak dapat mengaktifkan pemikiran diorang. sikit-sikit entri aku pasal gemuk-aku gemuk-gemuknya aku-aku pemalas-malas-malas-malas. apapun aku tidak kacau orang. kamu buat lah entri dalam kelambu dalam tandas sekalipun I DONT CARE YO~

ok merepek. kembali kepada azam membuat blog makanan. sempena aku bekerja dalam bidang food and beverage. memang banyak makanan aku boleh kasi tunjuk dalam blog. tangkap-tangkap gambar. up entry. tangkap-tangkap gambar. update. senang. kalau lepak lagi lah. pastikan tempat lepak menyediakan makanan yang sedap-sedap. kalau murah lagi lah bertambah-tambah sedap. makanan tidak sedap memang awal-awal kena rijek. memang senang gilak lah perjalanan azam aku ni kali.


ok kembali kepada perenggan pertama. point pertama. azam SEJAK 5 BULAN YANG LALU. ertinya dalam bulan september la kan. tapi sampai sekarang. setiap kali order makanan. pilih-pilih makanan. puas hati. senyum. ni memang kompom RUPA MAKANAN TU LAWA GILA. memang perasaan mau ambil gambar tu MELONJAK-LONJAK lah SAMBIL disaingi dengan perut lapar. sudah namanya disaingi dengan PERUT LAPAR. sedar-sedar jak yang tinggal hanya sisa makanan. nda sempat pun ambil gambar. haih.

sekian cerita AZAM KU MUSNAH OLEH PERUT LAPAR.

8 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

haha klakar punya entri

oranglidi said...

hahahahahah. apahal awal2 tu macam cite pasal blog kena kondem?

hehe. tu la ko. lenkali dapat makanan trus tangkap gamboo. senang.

jgn glojoh2. ehehe

freakystar said...

pedulikla jak la dorang, vi..
takkan semua blog mau yang berilmiah.
bagus dorang tengok buletin utama jam 8 malam di tv3.
hoho~

besi said...

vivi..ko tetap comel..makanla

ciK LyndaWawa igUana said...

tapi lucu.....

Puan Capa said...

bila ko nak buat entry ko kurus ni

vidadarisakura said...

faiz:
ini cerita kesal la. ;p


orglidi:
perut lapar. tengtengteng



freaky:
haha. ;p


besi:
ayoh makan. hee


wawa:
;P



capa:
tunggu la besok. hahahaha

atikNAOshi said...

ahahhaha..
lawak..suke2!

btw. i,m ur new follower :0