dupdupmyheart

Friday, February 11, 2011

♥ 11022011 ♥

kepada kakak,

sori sebab tidak dapat datang ke hari pernikahan kakak. dan juga hari persandingan kakak. saya amat-amat berharap untuk berada di lokasi hari kebahagian kakak. akan tetapi tiket airasia yang kononnya berkata "now everyone can fly" menghalang niat saya untuk bersama dengan kakak. tidak apalah, saya berharap sabah antara yang ter-list sebagai lokasi honeymoon kakak bersama enciksuami. boleh saya join sekaki. kihkihkih. ok gurau.


saya juga terharu dan gembira sebab tinggal berapa jam sahaja lagi kakak akan menjadi bini orang. saya tahu kakak dalam keadaan dupdapdupdap sekarang ni. OBG (oh berdebar gila!).


saya juga suka tarikh hari pernikahan kakak. secara kebetulan seperti sipi-sipi kepada tarikh hari lahir saya pada 22/11. ah! idea! boleh la saya supply nombor untuk pacik-pacik gila nombor dalam ofis saya. kihkihkih ok merepek.


ok lah kak. saya berdoa semoga semuanya berjalan dengan lancar, panjang umur, murah rezeki, dipanjangkan jodoh, dan bahagia selama-lamanya dengan enciksuami tercinta. tidak cukup ucapan di FB saya buat entry lagi menandakan saya benar-benar gembira dan teruja. dan last,

I LOVE U SO SO MUCH KAKAK! MUAH!

17 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

kenapa Glases dia besar

oranglidi said...

tu a. bli a tiket kapaterbang awal2. hehe.

adik dia bila nak kawin?

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

tak cukup wish di FB, buat entry pulak. hadiah xde ke adik?

vidadarisakura said...

faiz:
pesen.


orglidi:
lalai. haha


hazerin:
oh itu semestinya ada. hehehe

Puan Capa said...

congrats dba!!!!

kau kesah ke?? said...

aku nikah ko datang ye.

atikNAOshi said...

OBG!

haha
suke2!

vidadarisakura said...

capa:
heeee


kesah:
boleh-boleh. sponsor tiket flite. kihkihkih


atik:
OSG!

oh suka gila. hee

karatz said...

lu mangsa tag gua.sory.hahaha

speckurosaklagi said...

ko bila plak....haha...


congrete tuk akak

azman said...

besarnya spek

ciK LyndaWawa igUana said...

selamat jadi bini org kakak..=]

ciK LyndaWawa igUana said...

selamat jadi bini org kakak..=]

yoro okino said...

nak kawen jgkk!!

jedi said...

ko bila plak vi??

bubbly me :) said...

haihhh~ sangat terharu tau! mencikkk! :P

maceh cik vv sayanggg :)

maceh jugak pada yang wish tahniah hee sori la lambat baru blk 1st honeymoon cewahhh haha! :P

bubbly me :) said...

oye, spek sponsor sbb tu besar hahahahahha