dupdupmyheart

Thursday, January 13, 2011

POST MORTEM.

lepas tengok paranormal activity 2 semalam, macam biasa mesti ada post mortem pasal wayang tu. contoh best ka tidak, puas hati ka ending, bla-bla-bla. tiba-tiba,


soalan : cuba bayangkan kalau VIVI yang kena rasuk lepas tu bangun tengah malam. apakah perkara pertama yang beliau lakukan?

jawapan : MAKAN.



end.




(next time orang tanya kenapa gemuk? sebab semalam saya kena rasuk. jadi saya tidak sedar yang saya makan, makan, makan, makan. bangun-bangun jak perut kembung)

11 comments:

FARYN said...

lelemak bagus untuk kesihatan...
hahaahaa

lea said...

hahaha.....boleh plak cmtu

dobot said...

hahaha.

Puan Capa said...

ah!bagus,aku mau join semulut

besi said...

bukan gemuk la...
awk comel....vivi comel stop

Pekerja Kontrak said...

matai.... hahahahahahahaha

Fitrihadi.com said...

haha ingatkan nak jawab benda yang seram-seram adehhh

jejaka anggun said...

tuh kalo ko bela antu raya...

Ninaa Joyy said...

Hoh kasaaar.

[S]itie [B]Um [B]Um said...

eh? alasan hebat!! hehehe

vidadarisakura said...

faryn:
paling. hahaa


lea:
boleh la sikit. hehe


dobot:
;P


capa:
ayohhhhhhh.


besi:
hahaha comel la sangat.




boi:
mataiiii




fitri:
seram la jugak tu.




jejaka:
mari la aku bela ko. hee



nina:
haha. kassssar.



siti:
;)