dupdupmyheart

Saturday, January 22, 2011

BLADISFUL.

hari ni aku sorang-sorang masuk opis. ofismate aku sorang lambat masuk. aku dengan tahan-tahan hati stay sorang-sorang dalam ofis. bukak komputer aku. pasang lagu kuat-kuat. masuk bilik bosperempuan. konon untuk mengurangkan ketakutan sikit. dari dalam bilik bosperempuan boleh nampak meja aku, mesin potostat, meja orang lain dan pintu belakang. buka facebook. buka blog. bagi khayal-khayal sikit. kurang la jugak takut.


time-time macam ni la pulak teringat watak-watak hantu dalam opis. cerita orang mati dalam opis ni. hadoiiii.


telefon berbunyi.


cakap-cakap-cakap.


pintu belakang macam terbuka. ada orang masuk. oh mungkin opismate aku sorang tu masuk. lega. cakap-cakap-cakap di telefon. tamat.



keluar. eh. kosong? mana? siapa? matiiiii.


oh nampak bilik bossamyvelu terbuka. mungkin dia. 


"bos!bos!" 

diam.


biar betul ni. masuk bilik bossamyvelu. kosong.


"hoi!"


astagaaaa. boleh pulak kan bossamyvelu bertapuk (maksud: sembunyi)  bawah meja semata-mata mau kasi tekejut aku. ingatkan orang minyak mana jak. 

BLADISFUL BETUL.

10 comments:

FARYN said...

kalau hantu tu hensem...
aku sanggup dok opis lama2...

::FAIZ FARISH:: said...

Vi, ko tau ofiz ko tu, ada org mati bunuh diri dulu.... hantu dia la mungkin.... Sila Takut

freakystar said...

kenapakah anda sangat lucu??kenapa?kenapa?
hahahahah~gelak2 ketawa sampai jatuh katil..adess..

Ninaa Joyy said...

Orang minyak ? Hahahahah.

vidadarisakura said...

faryn:
hahahaa. no no no.



faiz:
segala jenis hantu bah ada sini. haha



freakystar:
hadoiii. tiba2 pulak aku lucu. org tengah cerita seram ni.



nina:
hahaha.

jejaka anggun said...

dah ko ketua hantu kat situ kan?

Uchi kay-f @hmad said...

wah reti jugak die mem tapok2 iyer..

psst ko xnak beli mousepad vv..

http://uruchimaru-kf.blogspot.com/2011/01/merajuk-dengan-ebay-jadi-saya-nak-jual.html

Puan Capa said...

tahniah!vivi terkejut

Anis izyan Abd Rahman said...

eeerrrr.....
hati2 yer lain kali~

shakinah said...

kalau aku lagi takut kat bossamy vellu tu dari hantu.