dupdupmyheart

Tuesday, December 14, 2010

HELLO SAYA FRANK ITU ADIK IPAR BOS. SAYA KAWIN SAMA DIA PUNYA SEPUPU. JADI SAYA INI IPAR DIA LAH~ ITU BOS ADA SANA?

aku tahu la kau adik ipar bos sebab kau kawin sama dia punya sepupu. tapi PERLU ka ko guna itu sebagai ayat-ayat permulaan diri kau setiap kali kau telefon opis.



PERLU???



bos pun menyampah gilak dengan ayat-ayat permulaan kau.

12 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

terlampau la juga, dei

vidadarisakura said...

sampai kena hafal bah ayat dia. kin panas

Kuwe said...

Kahkah. Sepupu lah kot. Kalau bos sendiri takpa laa jugak.

Ninaa Joyy said...

HAHAHAHA ! Hye saya ninaa. saya kawin sama itu menteri punya sepupu punya adik punya anak punya cucu. itu menteri ada sana ?

speckurosaklagi said...

hi viii

saya kawan vi..saya kawan blog vii..saya kenal vii melalui blog.
saya kawan vi...bkn kawan bos..hahaha

vidadarisakura said...

haha sottttttttttt.

Pekerja Kontrak said...

jawab ja jadi kenapa???

besi said...

vivi comel..bunyi ada nada cemburu..heheheh tak pe vivi, cuba2 la usha boss lak..heheheh

vidadarisakura said...

boi:
ntah. aku cakap jak whateva. haha


besi:
hello! plisss la. orang tua ok. dia bajet dia mau kena hormat macam kami respek bos.

ciK LyndaWawa igUana said...

ok pa tu..boleh naikkan gaji ko..hehe

jejaka anggun said...

hahah... sgt x bole blah!!!

vidadarisakura said...

wawa:
apa kaitan?haha



jejaka:
kan!kan!kan!