dupdupmyheart

Friday, December 10, 2010

NAMA DIA ALI.

aku ada budak-suruhan. budak-suruhan aku ada handphone. satu hari tu, aku suruh dia telefon salah satu kafe-bawah-jagaan aku dengan alasan aku tiada kredit. 

dail.


engaged.


dail.


engaged.


dail.


engaged.



aduiii. sudahlah sekarang ni darah aku cepat naik hidung. budak-budak-kafe-bawah-jagaan pulak begayut di telefon. panas bro. panas. lalu aku suruh la budak-suruhan aku ni telefon handphone budak-budak-kafe sorang-sorang.


budak pertama. tidak dapat di hubungi.


budak kedua. jugak.


budak ketiga. tet-tet-tet- dapat. memang malang la nasib ko budak kena marah dengan aku. budak-suruhan pulak siap belakon lemah lembut cakap "hello-hello-hello". aku pun terus ambik dari tangan budak-suruhan dan -


"ayat-ayat tidak dapat disiarkan untuk menjaga hati orang awam"


sudah marah-marah. tapi budak-kafe ni pulak ( contoh nama dia ALI) buat-buat bengong segala. siap belakon tidak paham apa-apa.


aku diam. fikir.


"ni siapa??"

"Ali lah"

"ALI YANG KAWAN BOS TU KAH?"



END.


(HINT : SALAH NOMBOR. OLEH ITU KALAU ADA ALI LEBIH DARI 1 ORANG SILA SAVE ALI 1 ALI 2.. )

5 comments:

.ieLah. said...

tak paham =.=

besi said...

vivi comel...pelan2 lama2 dpt la call tu

Kuwe said...

harap masih boleh steady bila jumpa bos nanti. ali kira level level orang besar juga ni.

vidadarisakura said...

ielah:
i salah number bah tu. heee


besi:
;)



kuwe:
haha. tejumpa time funeral. terus aku mintamaaf banyak2 ni. haha

dobot said...

Kalau save Ali 1, Ali 2 pun belum tentu kau boleh kenal ali 1 ni yang mana? Ali 2 yg mana? Nanti confuse jugak bahh :)