dupdupmyheart

Sunday, November 14, 2010

M-TEST.

kemarin aku pegi ambik M-Test. belajar jangan cakap lah. aku dengar jak semua soalan dia objektif lagi lah langsung aku nda buka buku.

dalam kereta. 15minit sebelum exam. memang hati aku bedebar-debar-debar. neves gilak. tapi aku yakin ni bukan bedebar atau neves pasal exam. tapi pasal KOMPOM-KOMPOM aku akan jumpa kawan-kawan lama aku.


turun kereta. dari jauh aku nampak si-anu #1. berjaya mengelak.


masa register. aku tengok senarai nama memang ramai la budak Uitm dengan budak sekolah aku. cepat-cepat sain. cari kelas. cepat-cepat. dari jauh nampak si-anu #2. berjaya mengelak.



sampai kelas. tengok nama. cari meja. jumpa. duduk cepat-cepat.
tiba-tiba.

"vivi!"

tengok belakang. si anu #3 dan anu #4. aku senyum. dan mahu tidak mahu salam diorang dan tanya khabar. dan macam biasa. PART PALING AKU SERONOK DAN MEMANG AKU AGAK PUNCA AKU NEVES DAN BEDEBAR.


"gemuknya kauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu" sambil picit-picit lemak aku.

14 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

hahaha..
ko ni memang lucu la vivi

saya yang suke blog kau=]
setuju?
LyndaWawa

vidadarisakura said...

wawa:
aku pulak yang lucu. aku mangsa la. haha

speckurosaklagi said...

tp salute vivi...kerana dpt mengelak..hahaha

F A R Y N said...

aku rasa ko kena pakai purdah la lepas ni...

Ninaa Joy said...

hahaa gotcha !

.ieLah. said...

gotcha vi!
hahahaha

.ieLah. said...
This comment has been removed by the author.
vidadarisakura said...

spek:
salute la sangat. haha



faryn:
haha. pakai mask la kan.



nina:
gotcha!!!!



ielah:
gotcha!!!

Anonymous said...

lama tk jumpa . biasa ah tu *senyum

kak naa/odelina

::FAIZ FARISH:: said...

vivi ko adorable la....

honeybee said...

Vivi,
layankan jerlah org2 nak tgur cm tu..nak buat cm ner...
dh slalu kena nanti dh lali..huhuhu

Puan D0T said...

hahaha...kau gemok..comel takpe!!!!
aku pon amik..tapi baca pagi tu jerk

gadisBunga said...

hahahahaaa...
asal org tegur je pasal gemuk...

lawak laa

vidadarisakura said...

kak odel:
senyum. hee




faiz:
eleh.




honeybee:
lali bah suda ni.hee



puan dot:
pida.... ;)





gadis:
lawak kan. kan.kan.