dupdupmyheart

Monday, October 25, 2010

SI SELEKEH.

pergi opis masih pakai selipar jepun. sandal yang lawa sikit letak bawa meja. pakai bila perlu. contoh depan bos. tapi selalu ter-kaki ayam depan bos. tidak sempat atau lupa.


selekeh betul.


mekap muka? jangan harap. paling bergaya pun pakai eyeliner. itupun pandai lari line. sebelah tebal sebelah nipis. itupun kalau sempat pakai dari rumah. kadang-kadang tengahari baru pakai. itupun tahan 2-3 jam sebab hilang time gosok mata. eh hari tu pernah pakai eyeshadow sebab angin pondan mana masuk dalam badan masa tu. masuk opis buat bodoh. budak opis pun berkata. "vivi pada jam 8 pagi. kita tunggu pukul 12 tengahari". ok fine.macam tahu-tahu tarikh luput mekap dimuka aku.



selekeh betul.



rambut pun sama. bila lepas macam bandi amuk pun ada. bila sanggul macam nenek kebayan pegi pasar beli ikan. kakak opis cakap pakai la tudung. er.. senyum.


selekeh betul.



baju. jangan cakap. kalau aku suda pakai sweater, ertinya aku gosok-gosok kambing baju aku masa tu. dan hampir setiap hari la mungkin aku pakai sweater. er..sejuk kena aircond lah!lalalaa~


selekeh betul.



bulan depan ni umur masuk 25 tahun. tapi KAU MASIH SELEKEH!

19 comments:

Pekerja Kontrak said...

hehehehehehehe... si selekeh...

vidadarisakura said...

;P

Pekerja Kontrak said...

tapi comel...

gadisBunga said...

selekeh takpe, asal jgn busuq. tapi kamu wangi...GB tau. huuu~

vidadarisakura said...

boi:
bungul punya komen.


GB:
mari cium saya. haha

Pekerja Kontrak said...

ikhlas tu..... heheheheheeeeee

::FAIZ FARISH:: said...

Tipu, padahal......

vidadarisakura said...

boi:
out!



faiz:
apa yang tipu?

Heidi Shafiq said...

takpe... janji sempoi.. klu stakat cantik mcm mak datin tp otak bangang pun x gune gak..

Anonymous said...

kreatip vi. tak kira apa eh..

*odelina/kak ina

besi said...

selekah?...tipu la mesti comel ni

ciK LyndaWawa igUana said...

4 hari lagi vi bday aku..=)

Kap said...

25 tahun semestinya tahun untuk selekeh.

tua nanti kena smart dan cun, nanti anak cucu sound :)

oranglidi said...

HEPI BESDEY TU YU X300000000000

[25? ok lagi tu..]

speckurosaklagi said...

janji cool...yeah...selekah kat opis takpe...jgn kat event..

hiro said...

gua selekeh..tp nsem

SweetyMui2 said...

selekeh tapi comel :))

Kuwe said...

selekeh betul.

ada pernah try pakai gincu?

vidadarisakura said...

;)
:)
:)
:)
:)
:)
:)
:)
:)