dupdupmyheart

Monday, October 4, 2010

DEBAR-DEBAR-DEBAR.

setiap kali sebelum tidur,hati aku mesti bedebar-debar tunggu hari esok.

tunggu:

kejadian baru?
isu baru?
masalah baru?




serius. setiap hari mesti ada jak benda baru berlaku dan unexpected.

penat gilak!dia punya bedebar kalah-kalah bila jumpa lelaki ensom. lalalaa

15 comments:

oranglidi said...

jgn ko cakap bangun bangun,
ko dah kurus.

Paan Ovrtd said...

Bangun2 jadi setan je lagi.Takde berubah apanya pun.

ciK LyndaWawa igUana said...

ko jumpa lelaki hansem bagi aku satu....

jejaka anggun said...

mesti ko berdebar cam kene parkinson kalo nampak aku kan?

bspotgurl said...

haii, semacam je bunyiknye debaran tu? ade pape ke ni?..hihik

Cik_Noor said...

Semoga hAri ini lebih baik dr hari semalam :)

besi said...

vivi comel... berdebar2 ya,...
heheheh

Pekerja Kontrak said...

antaranya???

Ninaa Joy said...

Unexpected yang seronok ke yang tak seronok ?

gadisBunga said...

beli gaviscon siap2. berdebar2 tu boleh membawa ke gestrik. huhuhu

KARKADEWA said...

berdebar jugak gua nak buh komen kat lu ni..heh!

.rafiq. said...

ko nk jadi pnemu bual ke kne thu sume tu. gedik je nk debar2.

Kuwe said...

tidur songsang ni.
kalah orang nak kawin.

hamzah ian said...

rilek2...

vidadarisakura said...

orang lidi:
haha. gilak.



paan:
meh sini kau. aku sepak.



wawa:
ndamau.haha



jejaka:
bedebar mo sepak kau.



bspotgurl:
pasal kerja la bah ni.heee



noorL
:)




besi:
heee



boi:
adalah.




ninaa:
both.




gadis:
heee :P



karka:
awas.heee



rafiq:
jadi artis.




kuwe:
shiut.heee



hamzah:
kool.