dupdupmyheart

Wednesday, September 8, 2010

PSSSSSSSSSSSSSSSSST.

tadi pagi aku buat akaun alliance bank. dekat 6 bulan aku kerja baru la aku ada masa bukak akaun bank. sampai puan-tukang-buat-gaji-pun berapa kali remind aku suruh buat. siap kena sindir-sindir lagi. yalah kalau tiada akaun bank, diorang terpaksa la tulis cek dan penat. konon.


lepastu kan, masa buat akaun bank tu, kakak bank tu promote la saving akaun segala. aku pun terpedaya dan buat la saving segala. dan.


dan.


dan.


part yang paling aku benci adalah....



TIMBANG BERAT.



MOTIFFFF KAKAK TU MAHU TIMBANG BERATTTT???




pssst:berat aku sudah turun 5 kilo dari 72 kilo.
dan aku baru tahu tadi.heh!

18 comments:

Yern Ain said...

TAHNIAHHHHHH!
gila la. pencapaian tu tau.bukan senang mo turun 5 kg. heh.

vidadarisakura said...

atau mungkin kakak bank tu tipu.

TUKANG KATA said...

ALA..nape aku cuma turun 1 kg je?

vidadarisakura said...

tukang kata:
serius aku x diet pun.

Liquid said...

nape incek liquid plak makin naik beratnye..?? musykil musykil hee

blogwalking~

Kap said...

tahniah.
raya tambah balik lima ya ;)

joegrimjow said...

lepas raya naik balik 10 kg
ekeke
masa tu ingat2lah joegrimjow
lalala

slamat beraya

cik paro said...

kenapa kena timbang pula vI??
konfius...

jejaka anggun said...

masya allah!!!! 72 kilo????

hamzah ian said...

gua rasa lu dah kena kencing.. hahahaha

cik helena said...

72??omg!!!hahaaha tp ok lah tu dah turun!

gadisBunga said...

banyak tu turun!!! tapi kenapa kene timbang berat? musykil...

::FAIZ FARISH:: said...

Selamat Hari Raya

speckurosaklagi said...

selamat ari raya...

maana aci turun 5kilo...

awat thn nih berat spec tak turun...adehh..

SweetyMui2 said...

wow..banyak turun tu v..hehehe.syabas bete :D

vidadarisakura said...

selamat hari raya semuaaaa.

ciK LyndaWawa igUana said...

tahniah..congratulation......vivi..
teruskan usaha anda,,=)

Pekerja Kontrak said...

jd???