dupdupmyheart

Wednesday, September 22, 2010

HORMON.

aku pun nda tahu kenapa hormon aku cepat menggelegak jak sekarang ni. sikit-sikit mahu marah. sikit-sikit naik angin. budak-budak buat salah sikit mudah lah mulut aku bising kalah-kalah nenek aku. rasa macam mau lempang diorang pun ada.kadang-kadang sampai marah aku tu aku sebarkan sama ORANG yang tidak sepatutnya. (ok sebenarnya selalu)


sampai mungkin ORANG tu hampir fedap dan berkata:

"please jangan marah-marah. nanti cepat gemuk"

14 comments:

Uruchimaru @ kf said...

umph vivix2.....

jgn mrh2 bah nnti ndak comel..
hihi =)

*marah boleh jdi gumok ka?
bhahahha..baru ni aq taw..

vidadarisakura said...

ntah. mitos la tu kali.hee

SweetyMui2 said...

kalau kita marah kita kuat makan
*mitos baru
mihahahahhaha :D

.ieLah. said...

kalo kurangkan marah musti buleh kurus kan vi? wah!

.waniey jamaludin. said...

please kurus!kene diet sbb dah x larat bwk badan!

*pesann ini dituju pade diri sendiri

besi said...

vivi comel..kalau marah pun tak pe..sbb tetap nampak comel..
jgn selalu ya...cool

Pekerja Kontrak said...

i get it.... hhahahahahahahahahahahahaha

kelisa_samudera said...

errr, ni fes taim saya masuk blog ni. harap2 jgn marah ye saya dtg berkunjung.

vidadarisakura said...

sweety:
haha. itu memang.


ielah:
aku pun saspek macam tu.



waniey:
haha. betul!



besi:
cool bah jugak ni.hee


pekerja:
minta puji.



kelisa:
welcome. hee

yg_indah said...

dtg bulan kot

Tora Datang Lagi! said...

cuba ko pi makan benda2 manis..hehe stress ba kali ko ni vivi.pi minta cuti =p

Acid said...

ah! kau ade simptom penyakit perempuan nampaknye!

Daya said...

bawa bersabar...
nanti tak cumel kalo marah2x

vidadarisakura said...

ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeee