dupdupmyheart

Tuesday, September 7, 2010

CUTI.

kalau dulu masa study, satu minggu cuti raya kena bagi, aku hantam sampai 3 minggu cuti. 1 minggu sebelum cuti raya. 1 minggu selepas cuti raya. semua 3 minggu. kepakaran buat cuti sendiri bagi jak dengan aku. kepakaran buat ramalan lecturer kompom tidak akan masuk kelas punya pun bagi aku. surat sakit dengan alasan sudah sedia awal-awal lagi la kepakaran aku. memang setiap semester kompom buat punya la. sampai ada lecturer sakit hati terus buat aku repeat paper.(mr. ros-. i hate u!), ok memang salah aku la tu dulu. hee.


masa praktikal pun buat benda yang sama. sampai bospraktikal macam rasa mau cubit-cubit aku. konon.



sekarang?

sekarang?


sekarang?


jangan cakap lah. kalau boleh time raya pun aku mahu kerja. kalau tidak pasal PUANMULIA BISING AKU BELUM BALIK RUMAH, tiadalah aku ambik cuti sehari sebelum raya.
sekian terima kasih.

11 comments:

Kap said...

berubah sudah.

Uruchimaru @ kf said...

selamat hari raye vivi..=)

Cik Yuki said...

hahaha perubahan y bgus.
selamat hari raya.~

intanurulfateha said...

puase x ckup, mne bole raya baa ;p

.waniey jamaludin. said...

haha~x dpt cuti lame2 kah?
selamat hari raye

Pekerja Kontrak said...

tahniah..... hahahahahaha

besi said...

selamat hari raya vivi comel
cuti la k..

cik paro said...

hahhaha..
perubahan yang mendadak..
tahniah!!

slmt hari raya..

Daya said...

Selamat Hari Raya...Maaf Zahirn batin

Cuti Lepas Raya..

::FAIZ FARISH:: said...

Puan Mulia Suruh kau Buat kerja Rumah Macam Madam Besar aku... hehehehe

vidadarisakura said...

selamat hari raya semua.