dupdupmyheart

Tuesday, August 3, 2010

TIP-TAP-TEKO.

hati gua bedebar-debar. minggu depan masuk ramadhan. bulan depannya masuk syawal.






harap-harap gua dapat bonus 10 kali gaji. serius.

17 comments:

naz said...

saya rasa tak sabar yaw

naz said...

saya rasa tak sabar yaw

.ieLah. said...

aminn vi! aminnnnnnnnnnnnnnn!
(panjang kan aku aminkan ko.. kasik share 30% oke)

vidadarisakura said...

naz:
aku lagi 10 kali xsabar.haha


ielah:
aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.lagi panjang ielah.heee

diraja22 said...

tn penasihat 25% jgn lupa ek..

vidadarisakura said...

er..no komen.hee

jejaka anggun said...

smeoga angan2 murni ko tercapai lah yer...

vidadarisakura said...

amin.

devoted lily said...

tak sabar nak raya je..
baju baru.. kasut baru..
y ptg wet raye... haha

besi said...

aminnnnnnnnnn...
semoga apa yg dihajatkan oleh vivi comel akan dimakbulkan

KIDbrush® said...

mak aihhh bonus 10 bulan? jual dadah hape keh keh jgn marah

Jimi And Short Story About Dia said...

aku pernah dengar ada dapat 6 bulan gaji, tapi kalau 10 bulan gaji, boleh pergi buat haji nih

Pett Suhaimi said...

10 bulan?boleh kita coupke x vivi.haha.

fndrocka said...

10 kali gaji? jangan berangan..hehe

Pekerja Kontrak said...

sudah itu pembaziran pun 10kali ganda... memang terbaik o.....

Ninaa Joy said...

lu puasa dah habes ganti belum Vi ?

Uruchimaru @ kf said...

pose kasi full dulu..tapi sure mesti lompong hee..