dupdupmyheart

Wednesday, August 11, 2010

PEKELILING CAKAP,SEMPENA RAMADHAN, HANYA STAFF PEREMPUAN MUSLIM YANG SUDAH BERKAHWIN SAHAJA DIBENARKAN BALIK PUKUL 3 PETANG.

dan staff perempuan yang bujang pula menyesal belum kahwin


sot.

17 comments:

oranglidi said...

haih... keja pun x siap. berangan awak nk balik awal.

jejaka anggun said...

hehehe... selamat berpuasa

Ahmad Azrin Aziz said...

padan muka!

besi said...

vivi comel.. staf laki tak yah la balik awal..bukan diorang masak pun... staf pompuan bujang wat pe balik awal..bukan nak sediakan makanan utk laki pun...
kesimpulanya...vivi comel kena kawin la cepat2
heheeheh

SELAMAT BEPUASA YA.......

cik helena said...

sempat lagi nikah nih vi..

Pekerja Kontrak said...

na.... itu la..... balik2 sudah saya cakap kan...

F A R Y N said...

cepat kawen dgn MAS!

Ninaa Joy said...

Meeeemang potong !

devoted lily♥ said...

vee, pi gtao benda ni kat lecturer perempuan.

tak larat nak pi kelas petang bulan puasa ni.. haihh..

Jimi And Short Story About Dia said...

biar betul?????

Cik_daya said...

Kesian pada yang tak kawen lagi tu
selamat berpuasa

speckurosaklagi said...

selamat berpuasa vivi yg chumel...

yg_indah said...

aku sedia utk bg ko balik awal :)

bARdbOO said...

lawak gila pekeliling tu!! huhu

fnd said...

Hahaha..balik awal berbuka dgn anak2..bukn gi jln2 iyerr dak

KIDbrush® said...

pasal yg buat pekeliling tuh dah beranak pinak, tu la psl yg single cun melecun memerapkan upis lagi hoh hoh

@juera said...

ermm..rugi x kawen..huhu...x bc lg pekeliling ttg ni...