dupdupmyheart

Wednesday, August 25, 2010

OH IKAN JAKET..

aku tengok video ni, tiba-tiba aku teringat kawan aku masa kami belajar Uitm dulu. masa tu masa makan malam. tiba-tiba dia dapat panggilan telepon. terus suara dia jadi lain macam. mata dia merah. pastu dia nangis dekat bahu aku. aku tanya kenapa? memang saspen gilak masa tu. aku saspek mesti ada keluarga dia meninggal dunia ni. menangis ter-esak-esak sampai suara pun tersekat-sekat gilak. ok. ikan jaket di lautan merah tolak tepi tanda aku risau dengan kawan aku.

"sanggg..kenapa?"

"putihhhhh..dia mati sudaaaaa"

"siapa tu?"


"kucing aku..."

 err...aku pun terus kompius antara rasa kesian atau mahu ketawa masa tu. serius.



sedih :-|

12 comments:

Ninaa Joy said...

Kucing mati memang boleh buat menangis oh.

jejaka anggun said...

kucing mati campak jer dlm tong sampah.

besi said...

lain jiwanya...tu..
nasib baik tak minat kucing..
sure tak rasa apa2nya

ciK LyndaWawa igUana said...

aku pun sedih tengok kucing ooo....asa mo nangis je....

Acid said...

mengapa harus ikan??

.rafiq. said...

aku tengah menangis ni. hensem tak?

speckurosaklagi said...

simpati atas kejadian ikan jaket...rindu ikan jaket mak aku masak huhuhu..

Cik_daya said...

memang sedih bila kucing yang kiter sayang mati

Hazzy Ishak said...

fuhh nasib baik aku tak macam tu

sWeeT said...

hermm sama la tue kesnya ngan saya, adik saya pun kol nangis2 kucing kesygn dia mati, wawa lucu gila...sbb dia nangis teresak2...rasa nak gelak tp x jadi..

vidadarisakura said...

nina:
er.. yang berjiwa kucing memang la. aku sikit2 la.hee


jejaka:
kang ko mati aku campak ko d sungai.


besi:
mungkin.hee


wawa:
ko kan suka kucing.heee



acid:
sebab siapa budak uitm mesti kenal ikan jaket.heee


rafiq:
ko sepak ko karang.



speck:
kesian jugak ikan jaket.heee



daya:
nasib baik aku x pellihara kucing. hee


hazzy:
aku pun.hee


sweet:
haaa.sama gilak.heee

Pekerja Kontrak said...

pui... trip sedih....