dupdupmyheart

Saturday, August 14, 2010

LEMAH.

aku paling lemah bila orang guna alasan puasa untuk jadi LEMAH, tidak boleh kerja dan sebagainya.


mudah lah aku manas!macam kau sorang jak puasa di dunia ni.phak!

18 comments:

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

huh! alasan yang tak logik

besi said...

vivi comel... mana le guna alasan camtu.. marah la org tu..

Ninaa Joy said...

Aku puasa la vi. Tak larat nak komen. -__-"

Ninaa Joy said...

Aku puasa la vi. Tak larat nak komen. -__-"

speckurosaklagi said...

vii aku pun lemah dan manas ari ni...
Bad mood...

devoted lily♥ said...

hahaha.. agak la..
dok guna puasa sbg alasan.. ikhlas la sikit buat suruhan Allah tu..

Pekerja Kontrak said...

memang... itu paling alsan yg nda patut paling tu....

jejaka anggun said...

lemah tenaga batin ker tenaga zahir?

Kap said...

lemahnya nak puasa ;)

intanurulfateha said...

kakak ckp psal diri sndiri kan? ;p

TUKANG KATA said...

aku penatla bc entri kau..

kau rasa nak lempang aku tak..HAHAHAHA

selamat berpuasa..mari kita jadi kuat..jgn lemahh..

ciK LyndaWawa igUana said...

aku pun posa juak..tapi aku gagah perkasa......miahahahaha

selamat berposa....

BuDakHutaN said...

ya bah... nanti urang tinguk / dengar pun macam tia siuk... lebih2 lagi oleh rakan2 yang bukan muslim...

sepatutnya di Ramadhan ni lah kita lebih kuat dan bersemangat..kan...

hehehe... selamat berpuasa Vi

sue said...

cmat berposa..biar pun lemah n manas....ttp posa..huhu

Cik_daya said...

alasan tak logik

yoro okino said...

aku g lepak kat surau
sume mcm dah kena bom ngn israel jer
terbaring sume..aku nak solat pon xde ruang
lemah sngt aku tgk..ish

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

alasan xlogik kot..
hu3..

btw..visit my blog n b my folower k?

thanks yeah babe

http://owlkieranaa.blogspot.com/

bikesifoo said...

nice blog