dupdupmyheart

Wednesday, August 18, 2010

KIRI-KANAN-KIRI.

aku nda paham kenapa kawasan sekeliling mata aku kejap-kejap bergerak. kejap-kejap macam berkawad. kejap-kejap kiri-kanan-kiri. kejap-kejap kanan-kiri-kanan. kejap-kejap kening yang bergerak. kalau dia malas atau penat mungkin bulu mata lagi ganti bergerak. penat ok. penat. iya la penat.

kalau mata bergerak sebelah kanan konon perkara baik datang. penat lah menunggu pekara-perkara baik-lah-konon mahu menjadi.penat lagi menunggu.

bila turn mata sebelah kiri konon perkara-pekara tidak baik-lah datang. penat lah lagi berdebar-debar tunggu pekara-pekara yang bakal tidak baik tu datang. ter-tipu lagi.

ini bukan cerita tahyul ok. tapi ter-tahyul. mana lagi penat ter-tahyul dengan niat secara tidak sengaja. penat.penat.

aku rasa, kalau pergerakan mata aku melampaui batas. boleh suda aku buat iklan macam video ni. ada can lah jugak jadi pemes. phak!

25 comments:

Pekerja Kontrak said...

kepercayaan karut ba ni... hahahahahahaha

Pekerja Kontrak said...

bulih kaya tu gitu...

devoted lily♥ said...

ciss..
ingatkan nak gtao pasal lama tak updet sebab g kawad.. haha

vidadarisakura said...

boi:
puiii.


devoted lily:
heeeeee

oranglidi said...

org kata kalu ada getar2 kening tu.. bahaya.. ntah la.

[aku rasa nak tempeleng pun ada iklan tu.]

vidadarisakura said...

ol:
abis tu. budak-budak yang getar2 kening dalam vid tu tengah menunggu masa bahaya la kan.haha

Pekerja Kontrak said...

jangan kamu percaya kepada kepercayaan karut....

(ada tulis dalam al-quran ka....??)

vidadarisakura said...
This comment has been removed by the author.
vidadarisakura said...

lalalalalalalalaallalalalala
lalalalalalalalaallalalalala
lalalalalalalalaallalalalala
lalalalalalalalaallalalalala
lalalalalalalalaallalalalala
lalalalalalalalaallalalalala

besi said...

bertambah comel kalau vivi yg wat..
serius ni...sgt comel

xazryx said...

haahah .laju gile kening dia gerak an . :D

vidadarisakura said...

besi:
haha. buruk gila ok.haha



xazryx:
laju kan.kan.kan

jejaka anggun said...

parkinson kot?

vidadarisakura said...

macam kau?haha

ciK LyndaWawa igUana said...

aku pun selalu gerak2 mate nie weh.....

Cik_daya said...

kadang2x jadi betul... kadang2x tipu jew kalo tepi mata bergerak2x...

suke rentak iklan tu..

Kap said...

letak video kau sendiri lah, vi.

Jimi And Short Story About Dia said...

iklan tuh memang terbaik .

:miZ suE: said...

aku ingatkan ko g berkawad ..rupanya..psl matanya..ish2...aku punya mata nda bergerak2 cuma bengkak...t'lbh tdr mgkn..:D

yg_indah said...

depress tu.aku sllu jd g2 waktu exam dulu

apik said...

dah lama xberkawad..

KIDbrush® said...

mula2 tgk iklan neh dolu, luruh bulu ketiak haku gelak, mostly taim dak pompuan tuh "suffle" belon, cit citt citt kah kah

KIDbrush® said...

haku tengah imagine kalu hamid ghurka & jalil hamid yg belakon iklan neh... hohhh

cik helena said...

bulih ba kalau ko.haahaha

vidadarisakura said...

wawa:
bejoging.hee



daya:
kan.tu la malas mau pecaya.


kap:
kempunan la kau.



jimi:
kan.kan.


miz sue:
heee.kurang kan la tidur anda.




yg indah:
aku pun ada rasa macam tu.



apik:
kawad la skang ni.heee



kid:
agak2 la bro. mati la hamid gurka sama jalil hamid,.haha



cikhel:
eleeeeeeh.hee