dupdupmyheart

Thursday, August 26, 2010

HASIL KURANG.

apa yang aku dapat dalam masa setengah jam tadi adalah benda-benda ni:

kek lapis sarawak - rm 30
popiah simpul - rm 28
kerepek pisang - rm 7
kek pisang - rm 15
kek kurma - rm 10
maruku - rm20

jualan lain sangat boring dan no choice.


sebenarnya aku hampa.serius.
sebab mati-mati aku ingat suasana dia macam bazaar ramadhan. dalam kepala aku tadi aku angkut kiri kanan tangan aku adalah ayam panggang, ayam percik, sate, martabak, kuih muih dan makanan-makanan berbuka puasa.cis.

tipah tertipu!

17 comments:

speckurosaklagi said...

hahaha..bsyukur dgn yg ada jap lg balik singgah la bazar...:p

speckurosaklagi said...

hahaha..bsyukur dgn yg ada jap lg balik singgah la bazar...:p

oranglidi said...

kek lapisssssssss???????????????????????????????????????????????

kek lapis sarawak sdap gila.
apa ko xnak kirim kat aku?

vidadarisakura said...

speck:
heee.wajib pasni.


oranglidi:
no. thank you.

yg_indah said...

kahkahkah.

Kap said...

hampa konon kau tu, vi.
banyak juga beli, hampa apa nya ;)

LORD ZARA 札拉 said...

kek lapis sarawak?!!

OMG!

OMG!

Nak!!

Ninaa Joy said...

Buka kerepek saja la kau vi .

Ninaa Joy said...

Buka kerepek saja la kau vi .

Tora Aman said...

telebih rm10.ngeee mau kek lapis!!!

speckurosaklagi said...

nk jgk kek lapisan srwk..

jejaka anggun said...

mantap !!!!!

vidadarisakura said...

yg indah:
ketawa betul kau.


kap:
heee.hampa sebab jualan berbuka puasa teda.huhu


zara:
nah!hee


nina:
haha. habis terus.


tora:
ya ada orang bagi lagi 10rgt.




spek:
habissssssssssss.ngee




jejaka:
eleh kau

ciK LyndaWawa igUana said...

banyaknye ko makan...hehehe

Pekerja Kontrak said...

bahagian saya???

::FAIZ FARISH:: said...

wah Kek Lapis menjadi Pujaan Hatiku....

vidadarisakura said...

wawa:
opkos.hee



boi:
abissssssss.


faiz:
opkossss