dupdupmyheart

Wednesday, June 16, 2010

SUDAHKAH ANDA MENDAFTAR?

ok. setiap kali aku mahu pergi pantry untuk minum milo agar anda jadi sihat dan kuat, setiap kali itu juga pacik-pacik suka lepak dekat meja depan pantry cuba pengaruh aku. setiap kali itu juga hulur borang yang ber-isi nama dan mata-mata pilihan.


daftar lah.


daftar lah.


join lah.


join lah.


untung ni.


bla-bla-bla.



dan setiap kali itu juga aku tolak-tolak ayam.
malas. takut kalah. oleh sebab sudah habis alasan mau tolak ajakan diorang, aku pun cakap sambil ketawa,

"ui pacik...kalau pasal bola, KOMITED GILA. siap buat form, print cantik-cantik. tapi KERJA? rilek-rilek jak tulis tangan bagi bos. kempunan la kalau mahu print. haha."


"yalah bah, nda payah la kau join..hee"


SEKIAN KISAH PACIK-PACIK SUKA DUDUK DEKAT MEJA DEPAN PANTRY YANG GAGAL MEMBAWA SAYA KE ALAM PERBETTINGAN BOLA.

15 comments:

Uruchimaru @ kf said...

booking bola ea?

helena's said...

hahahaha..aku sokong spain!

Hazzy Ishak said...

gila

Mr Noble said...

bet bola? haram tu
bookie bola ke? bleh kene tangkap ni cam kat paper tadi/smalam

F A R Y N said...

kat opis aku pun ada...hahahaa

Jantan Keparat said...

hahahah!!!!!
macam2!

naz said...

haha saya belum berpeluang hendak mendaftar

besi said...

vivi comel.. jgn daftar kalau kurang arif..
rugi je nanti.........

[S]itie [B]Um [B]Um said...

igt daftar sebagai pengundi tadi

yg_indah said...

daftar nikah dah ke?

Kuwe said...

ek elee. tak otai laa lagu ni.

speckurosaklagi said...

bgtau puan mulia if vivi daftar..

Dora Tora said...

Alhamdulillah..

jejaka anggun said...

judi itu hukumnya haram.

Pekerja Kontrak said...

hahahahahahahaha... apa lagi....