dupdupmyheart

Monday, June 21, 2010

KACAU.

kerja.
cerita memang pasal kerja. kerja aku kerja biasa-biasa saja. tapi bos suruh buat macam-macam. aku terima saja. sebab aku baca antara ayat-ayat terlarang dalam ofis adalah "it's not my job". ok terima. apa arahan bos wajib terima.


bila aku buat repot. tengok itu- tengok ini. kacau itu kacau ini. banyak kacau bilau. memang kacau pun. makan duit jangan cakap. memang termaktub secara terang-terangan. bos tanya. aku bagitahu secara kias. tidak terlalu direk. nanti dicakap pula aku sengaja bodek bos dan sebagainya.


kacau. sekarang aku sudah kena cop kacau line diorang. kacau. ya memang aku kacau. si pengacau. tidak kacau-bisnes terus mati. tidak puas hati. mari jumpa aku. dem! besok kena sedia pisau dan parang. mana tahu si pengacau kena serang. cis. bajet betul. lalala


tapi serius. bunga-bunga penyerangan sudah bermula tadi.
tidak apa.
ingat. aku kan cucu haji wong.
eh tiada apa-apa.
saja.
blah!

15 comments:

joegrimjow said...

sejak bile entry jadi panjang2 ni?

ku dah balik
;)

vidadarisakura said...

ada mud. ada la panjang sikit.hee

si ninaa joyy ! said...

apa barang bawak pisau, bawak nuklear la. baru boleh bom.

vidadarisakura said...

pisau murah sikit. bajet bah.haha

speckurosaklagi said...

tak faham la...

vidadarisakura said...

biar. jangan paham sangat. nanti rosak kepala. lol

.ieLah. said...

ko gado ke vi?
nak tengokkkk!!

vidadarisakura said...

haha.manada gado. dush.

handhalah ibnu kamil said...

sini aku tolong kau. kacau aja. dah dorang buat jahat. hahaha

Pekerja Kontrak said...

bagus2... nanti kena timbak dari belakang....

*SiRibenMerah said...

vivi, ko kne kuat..
berani kerana benar..
takut kerana salah..
aku tau ko leh hadapi serangan2 diorg..
chaiyokkk~

Uruchimaru @ kf said...

betul2 kacau daun ini urg!

yg_indah said...

makan sama la,baru diaorg xkacau.

Kuwe said...

Hai pengacau. Ek eleh berlagak kuat kononn. Kacau.

ciK LyndaWawa igUana said...

diorang jeles tu........