dupdupmyheart

Thursday, June 24, 2010

BILA UMUR SUDA CUKUP 18 TAHUN.

"kak cukup sudah umur aku 18 tahun kak, kalau aku merogol boleh kena sebatan suda."



astaga. banyak-banyak keistimewaan cukup umur 18 tahun, sebatan akibat rogol la jugak jadi pilihan. layan jak la budak-budak-jagaan-ketika-kerja ni. haha

9 comments:

bspotgurl said...

apa teruk benar dorang ni, babe!

Uruchimaru @ kf said...

ilmu bah tue..dgr ajelah!

AQu APi said...

tu belom cukop 21 taon lagi..

Kuwe said...

beli rokok dekat kedai pun nda perlu risau.

ciK LyndaWawa igUana said...

aduhai..teringin nak kena sebat kot..hehe

F A R Y N said...

hahaahaha..cayalah!

vidadarisakura said...

spotgurl:
diorang memain la tu.heee



kf:
yup!


aqu:
kalau cukup nda tau la apa kejadian.heee



kuwe:
haha.betul



wawa:
mungkin.hee

vidadarisakura said...

faryn:
yeah faryn!

jejaka anggun said...

klaka la bebudak nih... anak ikan ko eh?