dupdupmyheart

Wednesday, June 2, 2010

SIMPTOM-SUSAH-MELEPAS.

finally,
aku terpaksa lah bagi adik aku peluang belajar hidup di kuala lumpur sana. risau beb. gila nda risau. perempuan lagi tu. urgh.


kena yakin vivi. yakin. yakin. manatahu ada perubahan dengan budak tu.ergh.


terus-terang, aku ada simptom susah kasi lepas adik-adik aku keluar dari rumah. yang aku mahu, kalau aku ada di rumah, semua adik-adik aku mesti ada. aku banyak soal. kenapa sana?kenapa situ?ada apa sana?siapa?berapa? dan sebagainya. tapi aku? eh aku kan kakak. peduli apa kalau aku yang keluar merayap. heh


dulu, masa adik lelaki aku dapat tawaran uitm dan kena hantar pergi Tawau sana, aku macam..erk... boleh ka dia?macamana lah?entah lah. lepas register adik aku dekat uitm, balik rumah, masuk bilik adik lelaki, tiba-tiba pulak nangis. tadi ego gila. membebel macam nenek-nenek. awas yang itu-awas yang ini-dan sebagainya.


dan esok, budak sorang ni lagi pulak yang jalan. sekarang ni masih ego lah. bermacam jenis contoh perangai suda aku bagi contoh sama dia yang mungkin dia akan jumpa. dan adik aku cuma-angguk-he he-ya bah kak-dan sebagainya jenis ayat mempertahankan diri konon. ceh!



ok lah!sambung tolong packing barang budak ni kejap. tengok!benda camni pun aku yang kena buat. kata mahu hidup bedikari. ceh!

16 comments:

cik paro said...

kamu seorang kakak yang penyayang vi!

shakinah said...

jadi kakak aku viiiiiiiiiii!!

vidadarisakura said...

oh ya lupa!aku kuat dera adik.hahaha

naz said...

awww mana tumpah kuah kalau tak ke dulang sama

cakapwa said...

vi, biar aku jaga dia.

u can count on me.

speckurosaklagi said...

viii..bia spec jaga dia kat KL,...
jd adik ipar mu ok???

qishie said...

aku harap adik kau tak jadi budak sopan tak macam kakak dia.. :p

.rafiq. said...

adik kau mahu manja2 dengan kau sebelum berpisah. berapa no telefon dia? aku nak tengok2 kan.

jejaka anggun said...

ko ingat ko berleter tuh semua dorang dengar ker? sebaik melangkah keluar jer dorang dah lupa dah pesanan ko. hahah!!

Pekerja Kontrak said...

rilek ja bos... sabar ok....

Uruchimaru @ kf said...

bah ko penyayang sbnr cume nda mo ditunjuk dpn meke kan?

ok bah tue..!

yg_indah said...

meh sini no phone dia,aku jaga

dobot said...

depan mata membebel, da tk de, baru nak rinduu
Haaaaa :D

Kuwe said...

Sudah. Nda boleh kawin kamu ni vi. Bawah ketiak adik. Heh.

.waniey ninnie. said...

kakak yang baek wei~huhuk

vidadarisakura said...

naz:
tumpah diperut la.haha



cakapwa:
no tanx.haha



speck:
no tanx.haha


qish:
cam setan lu.haha



rafiq:
no tanx.haha


jejaka;
cis!



boi:
sabar gia ni.


kf:
manada.haha


ya indah:
no tanx.haha


dobot:
manada.;p



kuwe:
sepak karang.




waniey:
manada.haha