dupdupmyheart

Thursday, June 24, 2010

APALA MAU JADI BUDAK-BUDAK NI.

aku banyak lepak dengan budak-budak-jagaan-ketika-kerja. ada macam tu ada macam ni. budak lepasan spm. budak yang malas sambung stadi. budak yang bercita-cita jadi mat-rempit. budak-budak yang memang nda dapat kerja lain lalu terpaksa bekerja di kafe. semua gila. kalau layan diorang lagi tambah gila. sudah la dengan aku sekali gila. memang gila la semua. gila-gila-gila.


oh ya. untuk pengetahuan. kerja aku meng-locatedkan aku di ofis dan di kafe.ok stop.


aku-"kau berapa spm kau?"

budak1- "1A 1B 3c 3D 1G"

aku- "A apa?"

budak1- "math"

aku- "G?"

budak1- "agama."



astagaaaa.bebel-bebel-bebel.


aku- "kau?"

budak2- "semua lulus kecuali agama sama math"

aku- "astaagaaaa. nda pernah-pernah aku dengar orang gagal agama, baru kamu 2 orang"

budak1dan2- "heeee"

aku- "bah ngam la. ada suda sijil BMBS kamu kan."

budak1dan2- "sijil apa tu kak?"

aku- "sijil BOLEH MAKAN BABI SUDA"

budak1dan2- "astaga kakkkk"

aku- "SIAPA SURUH KAMU GAGAL AGAMA-BEBEL-BEBEL-BEBEL-BEBEL-BEBEL-BEBEL-BEBEL-BEBEL-BEBEL-INFINITI"




sekian dari si pembebel.

12 comments:

*SiRibenMerah said...

hahahahaha..
slambe je ko bebel..

vidadarisakura said...

paling membebel kan.hee

speckurosaklagi said...

kalu spec kan
spec akan kata bila ko nk tukaq agama??

Yern Ain said...

dorg meniru kali time exam tu.

besi said...

vivi comel.. kalau bebel mesti comel....

si ninaa joyy ! said...

mesti bernanah telinga dorang.

Pekerja Kontrak said...

boleh suda makan babi....

jejaka anggun said...

yg ko nak bebel nih agama ko dpt berapa?

jinggo said...

bebel saja sampai seminggu.....
baru best.....
best tul org bebel ni...

Uruchimaru @ kf said...

eh ko pndi pn jga membebel iye vv!

Paan said...

Iye ke ko yg jadik ustazah? Ke...ko yg di-sekolah-agama-kan? Hak hak hak!

.rafiq. said...

sejak bila keje cafe ni?