dupdupmyheart

Thursday, May 6, 2010

UPDATE PASAL AKU.

berat tambah lagi 2kg. aku saspek ini buatan orang. yakin.

18 comments:

nabilah_2908 said...

Hrumm...apa yg bertambah 2kg tu..?

jom ke APA KATA HATI pulak,
CEKODOK PISANG

vidadarisakura said...

nabilah:
hee lupa tulis berat

yg_indah said...

bukan buatan sendiri ke

vidadarisakura said...

er..entah.haha

F A R Y N said...

aku rasa lemak2 ko beranak secara berjemaah..ahhaaha

miera said...

hahaha aku pon weyh aku pon kene buatan org gak.. haha..

joegrimjow said...

yeah
org bgi makan
kite sumbat je
mmg buatan org ni
heeh

bEEdLE d' bARd said...

huh..aku pon yakin aku kena buatan org...huhu

speckurosaklagi said...

nasib baik 2kg kalu 20kg???

besi said...

vivi 2kg jee...tak pe masih comel lagi...

dobot said...

haha. kena santau ni.
:P

jejaka anggun said...

tahniah. kat sogo ada jualan harga runtuh utk maternity dress.

miloicekaw1119 said...

siapakah manusai itu??

FatinSyahirah said...

erk. berat aku naik pun sebab buatan orang jugak. masak sedap sangat. erkk

.rafiq. said...

memang buatan orang.. orang tu ialah kau vivi..

vidadarisakura said...

ahhhhhhhhhhh.malas reply.haha

helena's said...

ahahhahahah!yakin itu perlu!

piqaiqapiqa . said...

berat saya naik 5kg. saya yakin orang buat saya ni. cehh