dupdupmyheart

Sunday, May 9, 2010

KEPADA PUANMULIA.

saya berjanji.
mulai HARI IBU TAHUN DEPAN baru saya dapat bagi puanmulia hadiah di hari HARI IBU. SAYANG PUANMULIA SANGAT-SANGAT. MUAH.



dari,
anakmu yang kehabisan gaji lupa bajet hadiah hari ibu.

22 comments:

F A R Y N said...

anak derhaka ko ni...hahahaa

princeduyong said...

puan mulia tak harapkan hadiah pun...

joegrimjow said...

xsweet la cik vivi
gege

besi said...

tak pe vivi comel...jadi budak yg comel dan baik pun mesti puan mulia sukanya.......

jejaka anggun said...

Siap sedia la. Konpem lepas ni dia tinggalkan ko kat tangga masjid. X pun kat tepi sungai.

TUKANG KATA said...

hahaha..

takpe,anda boleh bg hadiah yg bernilai n yg bestnya tak perlu bayar pun..

-doa dari seorang anak yg soleh/ah..-

i.Allah..dimakbulkan..

selamat hari ibu buat ibu anda dan semua ibu di dunia ni..
:)

Pekerja Kontrak said...

kirim salam sama puan ok....

speckurosaklagi said...

slamat hari ibu buat vii..

dan tak lupa kat puan mulia...

vii hadiah besday spec jgn lupa plak..
hahaahah

eiza in the house.. said...

Vivi..sama la kita...aku jauh..nak bg mak aku hadiah..aku kirim sms saja..ok tak?

ciK LyndaWawa igUana said...

hehehe..boleh lupe camtu..huhuhu

helena's said...

eh sama lah ko punye reason ngan aku.hahaha

bEEdLE d' bARd said...

hehe..oingtkan nk jd anak yg baik tahun depan

dobot said...

kirim salam peluk cium kat puan mulia wehh. :)

dobot said...

kirim salam peluk cium kat puan mulia wehh. :)

azman said...

kasih sayang adalah hadiah yang paling berharga

yg_indah said...

taun depan pun n3 cmni gak

cik EPAL said...

kirim salam sama ibu kau :)

syahira ariff said...

hehehe,sama laa,sy menganggur
bgi pelukan ikhlas jer memadai daa
=]

BuDakHutaN said...

Selamat Hari Ibu ....mak...cik mulia ~_^

.rafiq. said...

eh nanti ank kau tak mahu bagi mak dia hadiah juga. baru kau tahu.

piqaiqapiqa . said...

hahahaha . puan mulia kat fesbuk kite tadi cakap dy merajuk dgn kak vivi haha

*SiRibenMerah said...

tu dia..
abes la ko..
pn mulia sumpah jd batu...