dupdupmyheart

Saturday, April 10, 2010

"PUNCA"

"Katanya kemarau yang dialami rakyat Sabah sekarang berpunca daripada bala dan malapetaka yang diturunkan kerana Allah S.W.T tidak memberkati kepimpinan negara hari ini"



omaigod.
klik dan baca.
rasa macam bodoh pun ada.
yang aku nda paham, benda macam tu pun mau kasi politik ka?
(korang baca betul-betul. i agreed with musli oli ok)

14 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.mmg bodoh bah!

i_am_the_KING said...
This comment has been removed by the author.
i_am_the_KING said...
This comment has been removed by the author.
Pekerja Kontrak said...

kenapa KB????

-C.Gad!s- said...

hahaha...

saiko okey!

-cc-

shax said...

pergh! semua benda nak di politikkan sekarang ni.


vi, nak balik tawau. belanja tiket vi. rindu nenek ni.
*efek mata berkacakaca

vidadarisakura said...

omg. terpaksa edit title. karang ingat ni blog politik. haha


duhhhhhhhhhh.

BuDakHutaN said...

IC tak perlu kena kasi sah... adei...sapa yg bagtai ic kena kasi sah ni beb...

bawa IC dengan slip exam sija..
pensel2 dan pen jgn lupa aaa

.ieLah. said...

seb bek aku orang pahang.

hahaha
;p

paiseh said...

otak pendek~

.rafiq. said...

gua tk minat politik.
tp bila gua baca pasal tu, gua rasa hairan jugak. pemimpin pas tk boleh slahkan pemimpin bn. itu kuasa tuhan yang kita sndiri tk pasti apa punca bala diturunkan.

tapi tk tentu jgak. apa maksud pmimpin pas cakp camtu. mungkin ada mksud lain yg kita slh tafsirkan.

p/s: gua bkn politik. gua tk sokong mana2.

jejaka anggun said...

abis tuh ko ingat kemarau tuh sebab apa?

baik ko undi PAS. sure lepas nih ujan turun mencurah2.

*SiRibenMerah said...

hahahaha..
ada akai x mau pakai..
main tulis ja..
buduh!!

Rowena Chasez said...

haa??
sungguh bodoh!
hahaa~